کد خبر: ۱۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۶ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
جی دن کاکس آزادکار پرقدرت آمریکایی و جدی‌ترین رقیب علیرضا کریمی، با تمریناتی متنوع آمادگی خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی جهان نشان داد.
در فاصله حدود ۳ هفته تا رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در نورسلطان قزاقستان، بسیاری از چهره‌های مطرح کشتی دنیا خود را مهیای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها می‌کنند.

جی دن کاکس نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم آمریکا در رقابت‌های قهرمانی جهان که مدال‌های برنز المپیک ۲۰۱۶ ریو ، برنز جهان ۲۰۱۷، طلای جهان ۲۰۱۸ و طلای بازی‌های پان‌آمریکن ۲۰۱۹ را در کارنامه خود دارد، اینبار نیز با تمریناتی طاقت‌فرسا و متنوع‌ خود را مهیای حضور قدرتمند در رقابت‌های جهانی قزاقستان می‌کند.

علیرضا کریمی دارنده دو مدال برنز جهان به عنوان آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم ایران در رقابت‌های جهانی به روی تشک می‌رود و قطعا مانند سال قبل کار سختی را مقابل این سیه چرده آمریکایی خواهد داشت، آن هم در شرایطی که کاکس برای دومین سال پیاپی می‌خواهد بر سکوی نخست جهان بایستد اما رقیب سرسختی به نام علیرضا کریمی دارد که قطعا چیزی جز مدال طلا نیز کریمی را راضی نمی‌کند.

کریمی در جریان رقابت‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو و جهانی ۲۰۱۸ بوداپست برابر این حریف قدرتمند آمریکایی راه به جایی نبرد و تن به شکست داد و باید دید آیا اینبار می‌تواند انتقام شکست‌های قبل را از این کشتی‌گیر آمریکایی بگیرد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: