کد خبر: ۱۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
سرمربی پرسپولیس گفت: من به تیم خودم خیلی اعتماد دارم و از بازیکنان داخلی‌ام خیلی راضی هستم.
گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس، ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با پارس جنوبی جم افزود: تمام بازی‌هایی که داریم سخت هستند. مثل جام‌جهانی که خیلی از نتایج غیرقابل پیش‌بینی بودند. ما همه چیز را پیش‌بینی کرده‌ایم و آماده هستیم، با تمام احترام به تیم مقابل. آمارهای گذشته مربوط به گذشته هستند. من به تیم خودم خیلی اعتماد دارم. وظیفه ما بردن این مسابقه است.

او ادامه داد: من از بازیکنان داخلی‌ام خیلی راضی هستم. قرار بود دو بازیکن خارجی به تیم بیایند که فعلا یکی از آن‌ها آمده است.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: سطح بازیکنان داخلی بسیار عالی است. ما در مورد بازیکنان خارجی محدودیت بودجه داریم. یک جای خالی برای بازیکن خارجی داریم ولی تا الان موفق نشده‌ایم کسی را پیدا کنیم. بازیکن برزیلی را نیز به خاطر مشخصاتش انتخاب کردیم. ما به بازیکنی مثل او نیاز داشتیم. با توجه به بودجه‌ای که داریم این کار را انجام دادیم.

کالدرون در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس در این فصل هم می‌تواند مانند فصول قبل آمارهای خوبی به جا بگذارد؟ گفت: پرسپولیس در فصل‌های گذشته گل‌های زیادی به ثمر نرسانده بود ولی گل‌های کمی دریافت کرده بود. به نظر من این آمار خیلی خوبی است. من برای کسب قهرمانی چهارم باید سعی کنم آمار دفاعی تیمم را حفظ کنم و در حمله هم بهتر ظاهر شویم. مسلما تیم‌های دیگری هم هستند. تیم‌های دیگر روی مربیان و بازیکنان خارجی سرمایه‌گذاری کرده‌اند ولی ما فقط یک بازیکن خارجی آورده‌ایم. باز هم تکرار می‌کنم من از بازیکنان داخلی خیلی راضی هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از وضعیت بدنی تیمش با توجه به شرایط پیش فصل راضی است یا خیر؟ بیان کرد: من فکر می‌کنم آمادگی بدنی بازیکنان خوب است و ما مشکلی نداریم. ذهنیت من این است که تلاش زیادی داشته باشیم. تیم از این نظر خیلی بهتر شده است. ما سیستم جی پی اس داریم که دوندگی بازیکنان را مشخص می‌کند. بازیکنان ایرانی ذهنیت خوبی نسبت به کار دارند. من همیشه در این منطقه مربی بوده‌ام و با این سیستم آشنا هستم. بازیکنان ما راندمان خوبی داشته‌اند. وضعیت بازیکنان ما با توجه به این سیستم جی پی اس به وضعیت بازیکنان اروپا نزدیک است.

کالدرون با اشاره به این که از ذهنیت و فکر بازیکنان خوشش آمده است، اظهار کرد: سطح بازیکنان ایرانی که این‌جا هستند خوب است و من خیلی خوشحالم. من به بازیکنان داخلی خیلی امیدوارم. در مورد بازیکنان خارجی هم ما محدودیت‌هایی داریم و در مجموع راضی کننده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: