کد خبر: ۱۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
بر اساس نتایج اولیه آزمون ارشد علوم پزشکی اسامی چندبرابر ظرفیت آزمون ارشد ۴ دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد.
مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ که متقاضی ادامه تحصیل در رشته های مورد پذیرش دانشگاه شاهد و دانشگاههای علوم پزشکی ارتش و بقیه الله و علوم بهزیستی و توانبخشی بوده و در زمان مقرر نسبت به انتخاب آن دانشگاهها اقدام نموده‌اند، می‌توانند با وارد نمودن کد رهگیری نتیجه خود را مشاهده نمایند.

اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و صرفاً بر اساس اولویت نمره و انتخاب محل داوطلب میباشد و هیچ گونه حقی را اعم از قبولی یا مجاز بودن و ... برای داوطلب ایجاد نمیکند.

همچنین رشته روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی ارتش فاقد داوطلب دارای شرایط و حد نصاب میباشد. لذا مصاحبه برای این رشته برگزار نمیشود.

زمان مصاحبه با دانشگاه شاهد در رشته های مورد پذیرش، ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه تاریخ ۳۱ مردادماه می‌باشد و برای دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله به دلیل اینکه پذیرش صرفاً از میان نیروهای مسلح صورت میگیرد، لذا نیازی به مراجعه حضوری جهت مصاحبه نمیباشد و اطلاع رسانی زمان و مکان و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده نهایی این دانشگاه از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی با شماره تلفن همراه ثبت شده در فرم ثبت نام آزمون، توسط آن دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.

زمان مصاحبه برای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در رشته مددکاری اجتماعی، ساعت ۸:۳۰ صبح روز یکشنبه تاریخ سوم شهریورماه به آدرس تهران، اوین، میدان شهریاری، خیابان دانشگاه، انتهای خیابان کودکیار، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ، ساختمان فارابی، طبقه ۴ ،گروه آموزشی مددکاری اجتماعی می‌باشد.

داوطلبان جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز، زمان دقیق و مکان به آدرس سایت دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)  تلفن ۸۲۴۸۳۶۱۸ و دانشگاه شاهدir.ac.shahed.www تلفن ۵۱۲۱۵۲۴۰و ۵۱۲۱۵۲۴۴ – دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تلفن ۷۱۷۳۲۸۷۴ و۷۱۷۳۲۸۶۷ مراجعه نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: