کد خبر: ۱۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
شرکت مایکروسافت برنامه‌ای توسعه داده است که پیامک‌های ورودی به تلفن همراه را با حذف عناوین و متون اضافی ساماندهی می‌کند تا به شکل تر و تمیزتری نمایش داده شوند.
به نقل از انگجت، شرکت مایکروسافت یک برنامه مدیریت پیام کوتاه توسعه داده است که به نوعی دستیار شخصی برای پیام‌های متنی است.

این برنامه اندرویدی موسوم به "اس‌ام‌اس ارگانایزر"(SMS Organizer) مسدود کننده هرزنامه‌ها و برنامه‌ریز پیام‌ها است.

این پروژه به عنوان "پروژه مایکروسافت گاراژ" آغاز شد و سال گذشته در هند رونمایی شد. اکنون گزارش شده است که این برنامه در ایالات متحده، انگلیس، استرالیا و هند در دسترس است.

اگر شما به دلیل شلوغی بیش از حد صندوق پیام‌ها و ازدحام پیام‌های تبلیغاتی و غیر مهم از پاسخ به پیام‌های ضروری بازمی‌مانید، این برنامه ساماندهی پیامک می‌تواند به کمک شما بیاید.

این برنامه به فناوری یادگیری ماشین متکی است تا بتواند اسپم‌ها یا همان هرزنامه‌های ناخواسته را فیلتر کند.

این برنامه پیام‌های متنی ورودی را به شکل دسته بندی‌هایی مانند تبلیغاتی، معاملاتی و شخصی مرتب می‌کند و هر بار که پیام اسپم دریافت کنید، هشدار دریافت نمی‌کنید. همچنین می‌توانید هر چند روز یا چند هفته یک بار به طور خودکار محتوای پوشه اسپم خود را حذف کنید.

"SMS Organizer" همچنین دارای ویژگی‌هایی است که برای سازماندهی امور مالی و سفرهای شخصی کاربر طراحی شده است. این برنامه مثل برنامه "آی مسیج"(iMessage) متعلق به شرکت اپل رویدادهایی از قبیل پروازها یا زمان حرکت قطارها را تشخیص می‌دهد.

کاربران می‌توانند بلیط‌های خریداری شده خود را در این برنامه ذخیره کنند، یادآورها برای سفرهای خود را تنظیم کنند، صورت‌حساب‌هایشان را پیگیری کنند یا مانده حساب بانکی خود را مشاهده کنند. علاوه بر این، یک پوشه جداگانه برای معاملات، کدهای تخفیف و غیره وجود دارد.

همچنین می‌توان از پیام‌های متنی در Google Drive نسخه پشتیبان تهیه کرد تا بعدها آنها را بازیابی کرد. این کار برای بازیابی پیام‌هایی که به علت کمبود فضای ذخیره سازی پاک شده‌اند یا در صورتی که گوشی کارربر گم یا سرقت می‌شود، مفید است.

البته یک نقص وجود دارد و آن اینکه این برنامه فقط از پیامک پشتیبانی می‌کند و شامل پیام‌های تصویری(MMS) نمی‌شود.

این برنامه اکنون در فروشگاه Google Play در دسترس و قابل دانلود است اما در حال حاضر فقط در ایالات متحده، انگلیس، استرالیا و هند در دسترس است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: