کد خبر: ۱۷۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
چهارمین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری نانو با حضور صاحب‌نظران شاخص کشوری در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.
چهارمین همایش ملی و کارگاه‌های تخصصی علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN در روزهای ۳۱ مرداد ماه و یکم شهریور ماه امسال به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

نانو شیمی، نانو فیزیک و فوتونیک، نانو مواد، سرامیک و کامپوزیت، نانو زیست فناوری، نانو پزشکی، نانو محاسبات، نانو مکانیک، نانو الکترونیک از جمله محورهای اصلی این همایش است.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی «طراحی و ساخت سلول‌های خورشیدی نانون ساختاری»،«ارزیابی کشت سلولی بر داربست‌های مهندسی بافت»، «سنتز نانون ذرات لیپیدی، پلیمری و فلزی»،«نگارش طرح کسب و کار در فناوری نانو»، «مرور، نگارش و ثبت اختراع»، «برنامه‌ریزی شغلی و حرفه‌ای»، « مقاله نویسی» و «تکنیک‌های پیشرفته حافظه» از جمله ویژگی‌های این دوره همایش ملی علوم و فناوری نانو در یزد است.

این همایش‌ها به صورت ادواری هر دو سال یکبار در بهار برگزار می‌شود که اولین دوره آن در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس با استقبال اساتید، دانشجویان، محققان و صاحب نظران حوزه‌های مختلف علوم و فناوری نانو تشکیل شد.

انجمن نانو فناوری ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین متولیان امر ترویج نانوفناوری در کشور و یکی از پویاترین انجمن‌های علمی در راستای دستیابی به اهداف عالی مصوب خود در زمینه اعتلای این شاخه نوین علمی در کشور، برگزاری سلسله همایش‌های ملی و کارگاه‌های آموزشی علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN را در دستور کار خود قرار داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: