کد خبر: ۱۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از صادرات محصولات دانش‌بنیان یکی از شرکت‌های مستقر در این پارک به کشور آذربایجان خبر داد.
دکتر علی محمدنیکبخت با اشاره به اعزام تعدادی از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی به تور فناوری جمهوری آذربایجان در سه ماهه اول سال جاری اظهار کرد: در این سفر طبق  رایزنی‌های انجام‌گرفته جهت فروش محصولات دانش‌بنیان شرکت‌های مستقر در پارک، تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد.

وی ادامه داد:  در داستای تحقق مفاد این تفاهم‌نامه، این شرکت دانش بنیان موفق به صدور اولین محموله محصولات و فروش ۲۶ مورد از تجهیزات خود به شرکت طرف قرارداد شد.

به گفته نیکبخت  این شرکت همکاری با یک شرکت در  اربیل عراق را نیز آغاز کرده و در حال انعقاد قرارداد با آنان است.

سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی درباره محصول صادر شده، توضیح داد: طراحی خازن‌های صنعتی با آرایش ستاره از سال 1389 توسط ابن شرکت دانش‌بنیان آغاز شده است و به این ترتیب نسل جدیدی از خازن‌ها به منظور کاهش توان راکتیو و اصلاح ضریب توان، کاهش تلفات کابلی، کاهش درصدی از تلفات انرژی اکتیو، بهینه‌سازی مصرف برق طراحی و ساخته شد.

نیکخبت  ادامه داد: خازن‌های صنعتی تولیدی این شرکت از سه سری خازن با توان‌های کم که به‌صورت ستاره به هم متصل شده‌اند و می‌توان از این نوع خازن‌ها به‌صورت تک.فاز و دوفاز نیز بهره‌برداری کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم، وی افزود: سرویس ترانس‌ها، کلیدهای 20 ولت، اتوماسیون صنعتی، اجرای تاسیسات الکتریکی کلیه کارخانجات، واحدهای صنعتی و تجاری، خدمات مشاوره فنی در کلیه زمینه‌های برق صنعتی از دیگر فعالیت‌های این شرکت دانش‌بنیان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: