کد خبر: ۱۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
باشگاه قدیمی و با سابقه کشتی نفت تهران در تهرانسر که روزگاری حرف‌های زیادی برای گفتن داشت، پس از ۸ سال تعطیلی بازگشایی شد.
یعقوب نجفی جویباری دارنده ۲ مدال طلا و یک برنز آسیا و نقره بازی‌های آسیایی که سال‌ها به عنوان کشتی‌گیر و مربی در باشگاه کشتی نفت تهران سابقه فعالیت دارد،از بازگشایی باشگاه کشتی نفت تهران در تهرانسر پس از ۸ سال تعطیلی خبر داد.

جویباری در اینباره گفت: ۸ سال پیش مدیران نفت تصمیم گرفتند این باشگاه ریشه دار فقط به فرزندان و کارکنان نفت اختصاص داشته باشد. همین امر باعث شد جمعیت کشتی‌گیران به شدت کاهش پیدا کند و از ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر به ۸ تا ۱۰ نفر برسد. به همین خاطر امکان فعالیت باشگاه با این تعداد اندک نبود و در نهایت باگشاه کشتی نفت تعطیل شد.

وی افزود: خوشبختانه با رایزنی‌های انجام شده و حمایت مدیران نفت، باشگاه کشتی تهرانسر از اوایل تیر ماه کار خود را آغاز کرد و اینبار نیز عموم افراد و کشتی‌گیران می‌توانند در این باشگاه برای فعالیت در کشتی ثبت نام کنند. خوشبختانه شاهد افزایش استقبال از سوی کشتی‌دوستان در همین مدت اندک بوده‌ایم و انتظار داریم به مرور باشگاه کشتی نفت به دوران اوج خود بازگردد.
نجفی جویباری با بیان اینکه بسیاری از باشگاه‌های با سابقه کشتی و پایگاه‌های قهرمانی در تهران بدلیل بی‌توجهی سال‌هاست که تعطیل شده‌اند، گفت: مسئولان فدراسیون و هیات کشتی تهران باید با مدیران وارد مذاکره شوند تا آن‌ها را برای فعالیت در کشتی حداقل در سطح باشگاه داری ترغیب کنند. باید به مربیان کشتی در تهران و دیگر نقاط کشور بها دهند و حقوق کافی به آن‌ها پرداخت شود تا برای کار کردن انگیزه داشته باشند. دیگر آن زمان گذشت که مربیان مجانی کار می‌کردند، مگر مربیان کشتی با این وضع گرانی می توانند بدون دریافت حقوق کافی کار کنند؟

وی با بیان اینکه شاهد برنامه‌ریزی‌های خوب در بخش ورزشی باشگاه نفت هستیم، خاطرنشان کرد: هم اکنون در باشگاه نفت، کوروش باقری و حسین رضازاده در وزنه‌برداری فعالیت می‌کنند و شاهد رونق این بخش هستیم. در فوتبال نیز علیرضا بیرانوند اقدام به راه‌اندازی آکادمی کرده که با استقبال نوجوانان همراه بوده است. در کشتی هم با برنامه‌هایی که در دست داریم قطعا شاهد رونق این بخش خواهیم بود. از امکانات خوبی برخورداریم و باز هم می‌توانیم کمک‌رسان کشتی کشور باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: