کد خبر: ۱۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف رشد و تعالی ایده‌ها و افکار فرهنگی مذهبی، اقدام به برگزاری رویداد نوآورانه روشنای غدیر کرده است.
 امروز بیشتر از هر زمان دیگری تولید کنندگان، توسعه دهندگان و طراحان با کمک رویدادهای نوآوری‌محور به جذب ایده‌های نو و کاربردی برای ایجاد یا گسترش کسب و کارها در زمینه‌های مختلف می پردازند.

در میان حوزه‌های مختلف ایده‌پردازی منجر به کسب و کار، حوزه فرهنگ به توجه و تلاش بیشتری نیاز دارد؛ چرا که محصولات و خدمات فرهنگی مناسب بر پایه نوآوری می‌توانند نقش بسیار مهمی در رشد فرهنگی مردم هر کشور داشته باشند.

با نگاه به موارد مذکور و با هدف رشد و تعالی ایده‌ها و افکار فرهنگی مذهبی، شتابدهنده فرهنگی مذهبی قرآنی شفق، با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان فناوری اطلاعات ایران، دفتر تبلیغات اسلامی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و چند نهاد دیگر برای نخستین بار رویداد ایده پردازی فرهنگی و نوآوری برای محصولات و برنامه‌های مرتبط با واقعه غدیر و ولایت امیرالمومنین علی (ع) را تحت عنوان رویداد نوآوری روشنای غدیر برگزار می‌کند.

 این رویداد روز دوشنبه، ۲۸ مرداد ماه جاری مصادف با ۱۷ ذی‌الحجه ۱۴۴۰ برگزار خواهد شد. پیش از برگزاری این رویداد فناورانه محور، اقدامات مختلفی چون فراخوان ایده و محصول ثبت ایده‌ها در فرم‌های ایده پردازی، شناسایی و جذب طرح‌ها و محصولات آماده و اجرا شده، همچنین شناسایی و دعوت از سرمایه‌گذاران و حامیان مالی و غربالگری و پیش داوری ایده‌ها و محصولات صورت گرفته است.

در این رویداد فناورانه ایده‌های تایید شده ارائه می‌شود و از نمونه محصولات آماده گروه‌ها نیز بازدید صورت می‌گیرد. همچنین دبیرخانه دائمی رویداد روشنای غدیر راه‌اندازی می شود و غربالگری، مشاوره، منتورینگ و سرمایه‌گذاری روی طرح‌های منتخب نیز انجام خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: