کد خبر: ۱۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
سومین کافه DARSTECH با هدف نقش‌آفرینی در بحران‌های ناشی از حوادث طبیعی، ۲۷ مرداد ماه جاری در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
این کافه به‌منظور ایجاد شبکه ارتباطی میان دانشجویان و صاحبان ایده با مسئولان مرتبط، گردآوری چالش‌های موجود در حوزه مقابله با حوادث طبیعی، گردآوری چالش و بیان آنها به‌صورت مسائل اساسی در حوزه مقابله با حوادث طبیعی، ایجاد انگیزه در افراد مایل به فعالیت در این حوزه با حضور کارآفرینان مرتبط، فراهم‌آوردن محیطی جهت تعامل استارتاپ‌ها با شتاب‌دهنده‌ها و سایر سرمایه‌گذاران، فراهم‌آوردن محیطی جهت ارائه و نمایش استارتاپ‌های تولید شده کشور در این حوزه و استفاده از ظرفیت ارگان‌های مسئول جهت حمایت و پشتیبانی طرح‌های مطرح شده برگزار می‌شود.

فعالان حوزه مقابله با حوادث طبیعی، دانشجویان، دانش‌آموختگان، ایده‌پردازان، استادان، متخصصان، سرمایه‌گذاران، فعالان خصوصی، شتاب‌دهنده‌ها، مدیران و کارشناسان بخش‌های دولتی علاقه‌مند به حوزه فناوری و مقابله با حوادث طبیعی از جمله مخاطبان سومین کافه DARSTECH هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت http://stp.ut.ac.ir/cafee-darstech مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۴-۸۸۲۲۰۷۰۰ داخلی ۱۷۱ تماس بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: