کد خبر: ۱۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
دارنده رتبه سوم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ضمن درخواست از مسئولان برای شناسایی استعدادها در مناطق محروم گفت: مسئولان باید از این‌ استعدادها بهترین استفاده را ببرند چون طی این مدت دانش‌آموزان با استعداد بسیاری دیدم که به‌علت نبود امکانات از بسیاری موارد محروم مانده‌اند.
دانا افاضلی بیان كرد با این‌که طی این مدت از کلاس‌های آمادگی کنکور جز در حد کلاس‌های آموزشی مدرسه استفاده نکرده‌ام، افزود: از اولویت‌های من برای انتخاب رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف و سپس علوم کامپیوتر است.

وی با بیان این‌که هم‌اکنون اغلب رتبه‌های برتر و المپیادی‌ها رشته کامپیوتر دانشگاه شریف را برمی‌گزینند، ادامه داد: از این‌رو رشته کامپیوتر دانشگاه شریف از سطح آموزشی بالایی برخوردار است و بهترین اساتید ایران در این رشته و دانشگاه تدریس می‌کنند.

دارنده رتبه سوم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی با بیان این‌که در انتخاب رشته علاقه به همراه در نظر گرفتن آینده شغلی برای من اهمیت دارد، در ادامه خاطرنشان کرد: در انتخاب این رشته از تابستان ۹۷ با افراد زیادی از جمله اساتید و افراد مقیم خارج از کشور مشورت کردم البته پدر بنده هم فارغ‌التحصیل مهندسی برق از دانشگاه شریف و ورودی ۶۷ است.

افاضلی به دانش‌آموزان پشت کنکوری توصیه کرد که به درس خواندن خود با پشتکار ادامه دهند چون می‌توان طی مدت ۷ ماه با حفظ خونسردی مطالعه کرد و به نتایج درخشانی رسید اما نباید از شکست‌ها دلسرد و ناامید شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: