کد خبر: ۱۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
باشگاه رئال مادرید با آگاهی کامل از اضطراب رو به افزایش «زین الدین زیدان» در نشست‌های مطبوعاتی، در تلاش است تا ارتباط وی با رسانه‌ها را دست کم به طور مقطعی محدود کند.
بر این اساس،  کهکشانی‌ها تصمیم گرفته اند تا این تصمیم را از بازی امشب رئال مقابل آ. ‌اس رم به مرحله اجرا بگذارند بنابراین سرمربی فرانسوی از امشب تا پس از اولین بازی این تیم در فصل جدید لالیگا در هیچ نشست خبری شرکت نخواهد کرد.

در واقع باشگاه رئال مادرید به این نتیجه رسیده که زیدان قادر نبوده است تا در نشست‌های خبری اخیرش اضطراب خود را پنهان کند به ویژه زمانی که پرسش‌هایی در رابطه با خریدهای جدید و خروجی های احتمالی باشگاه مطرح می‌شود.

زیدان در جریان رقابت‌های جام بین المللی قهرمانان تابستان سال جاری، پیش از آغاز بازی‌ها با رسانه‌ها صحبت کرد چرا که این بند در قرارداد رئال با مسئولان سازماندهنده تورنمنت گنجانده شده بود.
با این وجود، عدم وجود چنین بندی در قرارداد رئال در جام آئودی موجب شد تا مرد فرانسوی پیش از دیدار مقابل تاتنهام و فنرباغچه هیچ نشست خبری برگزار نکند.

علاوه بر این، مرد ۴۷ ساله پیش از بازی دوستانه چهارشنبه مقابل رِدبول سالزبورگ نیز در نشست خبری صحبت نکرد.

با این وجود، زمانی که فصل جدید شروع شود، الزامات رسانه ای لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا که براساس آن زیدان مطابق قرارداد باشگاه ملزم به حضور در نشست‌های خبری پس از بازیها است بدین معنا خواهد بود که کهکشانی‌ها فضای زیادی به منظور مانور دادن و محافظت از سرمربی‌شان در برابر پرسش های اضطراب آور خبرنگاران نخواهند داشت.

 
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: