کد خبر: ۱۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
رییس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که لیگ برتر در شب عید غدیر برگزار نخواهد شد.
صادق درودگر، رییس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره آغاز لیگ برتر در شب عید غدیر خم اظهار کرد: ما دیروز (شنبه) جلسه‌ای برای بررسی زیرساخت‌های برگزاری لیگ برتر داشتیم که باتوجه به اطلاعات موجود مشخص شد که امکان آغاز لیگ برتر در این تاریخ نیست. امروز هم جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال با حضور بهاروند، تاج و فتاحی برگزار خواهد شد. ۳-۴ تا از ورزشگاه‌های ما پیشرفت خوبی داشتند و ورزشگاه‌های دیگر هم در حال تلاش برای آماده‌سازی هستند.

او افزود: فکر می‌کنم تصمیمی که امسال گرفته شد، یکی از بهترین تصمیمات تاریخ فوتبال بوده است.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال ادامه داد: اگر قرار بود که بدون رعایت الزامات لیگ را آغاز کنیم، اصلا لیگ را به تعویق نمی‌انداختیم. تلاش ما این است که با استانداردهای بین‌المللی هم‌سان شویم. روند کار تاکنون بسیار مثبت بوده و گزارش‌ها مثبت بوده است. فکر می‌کنم قبل از اردوی تیم‌ملی زمانی برای آغاز لیگ برتر آماده می‌شود. (۱۰ شهریور) پیش‌بینی و گزارش‌های رسیده این است که ۶ استادیوم قبل از اردوی تیم‌ملی آماده می‌شود. سه‌،‌ چهار استادیوم یعنی ورزشگاه آزادی، ورزشگاه وطنی قائم‌شهر، ورزشگاه یادگار امام مشکلی ندارند.

درودگر در پایان درباره تاریخ احتمالی برگزاری لیگ برتر گفت: باشگاه‌ها قضیه را ابتدا جدی نگرفتند اما الان گزارش‌های مثبتی از روند کار به ما رسیده است. ان‌شاءالله قبل از اردوی تیم‌ملی هفته اول لیگ برتر برگزار می‌شود و هفته دوم به بعد از اردوی تیم‌ملی موکول می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: