کد خبر: ۱۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
قرارداد مهندسی معکوس در خصوص پژوهش، طراحی و ساخت جک هیدرولیک غلتک آسیای مواد میان کی از شرکت‌های بین‌المللی بوشهر و دانشگاه صنعتی امیرکبیر امضا شد.
دکتر حسین حسینی تودشکی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر پس از امضای این قرارداد با دکتر هانی دیزبند، مدیرعامل این شرکت، گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای بومی‌سازی نیازهای صنعتی کشور اقداماتی را در روزهای اخیر انجام داده و در حال انعقاد قراردادهای همکاری با شرکت‌های متعدد برای رفع نیازهای صنعتی است.

دکتر حسینی تودشکی افزود: دانشگاه صنعتی امیرکبیر آماده طراحی، ساخت و تولید محصول برای شرکت‌هاست و امروز نیز قراردادی با یکی از شرکت‌ها برای ساخت یک قطعه جک که از قطعات اصلی است، امضا شد.

وی گفت: مدت زمان اجرای این قرار داد یک سال است و بر اساس آن طراحی مجدد، نقشه ساخت، تولید محصول و آزمایش و سپس تحویل آن به شرکت بر عهده دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

حسینی تودشکی افزود: این قطعه از قطعات اصلی این شرکت است و در صورتی که آماده نباشد، خط تولید با مشکل مواجه می‌شود.

همچنین دکتر هانی دیزبند،  مدیرعامل این شرکت نیز گفت: این قطعه جک غلتک آسیای سیمان است که از قطعات اصلی در خط تولید این شرکت محسوب می‌شود.

وی افزود: تولید این قطعه در داخل از خروج ۱۴۰ هزار دلار از کشور جلوگیری می‌کند و باعث افتخار است که این قطعه با تلاش پژوهشگران داخلی به تولید برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: