کد خبر: ۱۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
از سوی ستاد توسعه فناوری نانو برترین‌های جشنواره نانو و رسانه معرفی شدند و خبرنگار ایسنا به عنوان یکی از خبرنگارانی که دارای عملکرد برتر بودند مورد تقدیر قرار گرفت.
 در اختتامیه جشنواره نانو و رسانه با حضور دکتر سعید سرکار (دبیر ستاد توسعه فناوری نانو) و دکتر علی وحدت (رییس صندوق نوآوری و شکوفایی) از برترین‌های این جشنواره تقدیر شد.

این جشنواره در راستای کمک به دستیابی کشور به اهداف سند ۱۰ ساله دوم توسعه فناوری نانو ستاد توسعه نانو هر ساله برگزار می‌شود.

در این جشنواره علاوه بر ارزیابی کمی فعالیت رسانه ها، محتواهای داخلی و محتواهای مرتبط با صنعت، بازار و صادرات را در عملکرد رسانه ها مورد ارزیابی قرار می دهد.

این جشنواره در دو بخش کلی رسانه های عمومی و رسانه های تخصصی صنعت برگزار می شود.

امسال نیز در بخش رسانه های برتر، افراد با عملکرد برتر و برترین آثار رسانه ای معرفی و تقدیر شدند.

در بخش رسانه‌های برتر، خبرگزاری دانشجو، روزنامه فرهیختگان، رادیو ایران و شبکه خبر حائز رتبه یکم تا چهارم شدند.

 در بخش افراد با از سوی ستاد توسعه فناوری نانو برترین های جشنواره نانو و رسانه معرفی شدند.، سیدجواد ابویی خبرنگار شبکه خبر و مرضیه حسن پور خبرنگار خبرگزاری فارس و مریم رضایی خبرنگار ایسنا رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش برترین آثار رسانه ای در سال ۹۷، در بخش خبرگزاری‌ها، به ترتیب مریم اویسی خبرنگار آنا،میترا سعیدی کیا خبرنگار مهر در بخش خبرگزاری ها حائز رتبه اول ودوم شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: