کد خبر: ۱۶۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
بوکسور سنگین‌وزن ‌و لژیونر ایران ‌گفت: ۹۹ درصد مشکلات بوکس ایران و فدراسیون مسائل مالی است و برای رقابت‌های انتخابی المپیک اگر فدراسیون بخواهد به تیم ملی ایران می‌پیوندم.
سالار غلامی بوکسور و کاپیتان سابق تیم ملی ایران است که در حال حاضر به عنوان لژیونر برای پیگیری فعالیت حرفه‌ای خود با یک باشگاه کانادایی قراردادی سه ساله امضا کرده است تا در لیگ بوکس آمریکای شمالی برای این تیم مبارزه کند که در ادامه مصاحبه او با خبرگزاری ایسنا را می‌خوانید:


*قرارداد سه ساله بسته‌ام

کاپیتان سابق تیم ملی بوکس درباره حضورش در لیگ آمریکای شمالی گفت: در حال حاضر بنده به عنوان یک ایرانی در این‌ لیگ هستم. قرار جدید و سه ساله‌ای را با باشگاه "لایو کو" بسته‌ام که امیدوارم نتایج خوبی را در مسابقات پیش رو کسب کنم.


*مشکلی برای حضور در تیم ملی ندارم

او در پاسخ به این سوال ک با این قرارداد مشکلی برای حضور در تیم ملی ایران نخواهد داشت؟ اظهار کرد: خوشبختانه چنین مشکلی وجود ندارد، در این تیم بوکسورهایی از کشورهای دیگر نیز حضور دارند که برای حضور در تیم ملی خود مشکلی ندارند.


*با مربی شخصی تمرین می‌کنم

بوکسور سنگین وزن تیم ملی ایران درباره شرایط فعلی خود گفت: در حال حاضر ساکن کانادا هستم و خداراشکر شرایط بدنی خوبی دارم، بیشتر تمرینات من برای آمادگی بدنی بود و نیاز به کارهای فنی دارم که به زودی با مربی خود تمرینات بوکسم را نیز شروع خواهم ‌کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا با مربی شخصی تمرینات بوکس خود را پیگیری می‌کند؟ اظهار کرد: بله، تیم ما بیش از ۲۰ مربی دارد و هر بوکسور با یک مربی کار می‌کند. در حال حاضر مربی بوکس من یک مربی مکزیکی است که سطح فنی قابل قبولی هم دارد. کارهای بدنسازی را نیز با محسن میری که مربی ایرانی ساکن در کانادا است پیگیری می‌کنم.


*برای انتخابی المپیک به تیم ملی می‌آیم

لژیونر بوکس ایران در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم دارد برای مسابقات انتخابی المپیک به همراه تیم ایران اعزام شود؟ خاطرنشان کرد: صد در صد این موضوع برای من بسیار مهم است. حتی تصمیم داشتم در مسابقات قهرمانی جهان روسیه که اعلام کرده بودند انتخابی المپیک است شرکت کنم، اما متوجه شدیم که این رقابت‌ها دیگر انتخابی المپیک به شمار نمی‌رود که به همین دلیل در این رقابت‌ها حاضر نشدم.


*پدرم پیگیر برنامه‌هایم است

او در پاسخ به این سوال که آیا با کادرفنی تیم ملی و فدراسیون برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک به همراه تیم ملی صحبت کرده است؟ اظهار کرد: پدرم که مربی بوکس من نیز بوده است در ایران کارهای بنده را پیگیری می‌کند تا مشکلی در این مورد وجود نداشته باشد. امیدوارم که همه چیز به صورت خوبی پیش رود.


*باشگاه با حضورم در تیم ملی مشکلی ندارد

غلامی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه لایو کو با حضورش در تیم ملی ایران مشکلی ندارد؟ گفت: به صورت کاملا صریح در قرارداد من با این باشگاه بندی وجود دارد که طبق آن، هر زمانی که فدراسیون ایران بخواهد بنده را عازم رقابت‌های کسب سهمیه کند، باید بدون هیچ مشکلی به تیم‌ ملی ایران اضافه شوم.


*اکثر مشکلات بوکس ایران مالی است

کاپیتان سابق تیم ملی بوکس ایران درباره شرایط فعلی این رشته در داخل کشور گفت: تا بوده وضعیت بوکس ایران همین بوده است. مشکل بوکس ایران تنها مسائل مالی است که به همه مسائل دیگر چنگ میزند. پول نباشد ورزشکار چگونه می‌تواند با انگیزه مبارزه کند؟ خوشبختانه خدا به من کمک کرد که الان در این باشگاه هستم.

او افزود: به عنوان مثال، در حال حاضر تیم ملی ایران می‌خواهد عازم رقابت‌های جهانی شود اما حتی یک مسابقه تدارکاتی هم اعزام نشده است! چه انتظاری از بوکسورها داریم؟ ۹۹ درصد مشکلات فدراسیون بوکس مسائل مالی است که من امیدوارم با مدیریت درست و قوی حل شود تا ببینید چگونه بوکس ایران رشد می‌کند.


*مبارزه اولم شهریور ماه است

بوکسور سنگین وزن و لژیونر ایران در پایان زمان اولین مبارزه خود برای باشگاه لایو کو را شهریور ماه اعلام کرد و گفت: زمان دقیق مشخص نیست اما شهریور ماه نخستین مبارزه‌ام را انجام خواهم داد که امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: