کد خبر: ۱۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
رییس فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران گفت: لباس ژیمناستیک بانوان در راستای تسهیل حضور این قشر در مسابقات بین‌المللی طراحی می‌شود.
زهرا اینچه‌درگاهی روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیک آذربایجان‌غربی افزود: در صدد هستیم لباسی طراحی شود که مورد قبول فدراسیون جهانی بوده و با معیارهای کشور همخوانی داشته‌باشد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام‌شده در راستای بهبود وضعیت فدراسیون ژیمناستیک اضافه کرد: فدراسیون را با بدهی ۳۵ میلیارد ریالی تحویل گرفتیم که بخشی از آن مربوط به شرکت توسعه و بخشی مربوط به مالیات بود و بخش قابل توجهی از آن پرداخت شد.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۱۱ اعزام به مسابقات برون‌مرزی داشتیم که کسب اولین مدال برنز در مسابقات جام جهانی آلمان، ۲ مدال در مسابقات آسیایی جوانان همراه با کسب سهمیه المپیک، کسب همزمان ۲ مدال در قهرمانی بزرگسالان آسیا برای اولین بار از جمله نتایج عملکرد قابل ملاحظه ژیمناستیک کشورمان بوده است.

رییس فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به ارتقای شاخص های استان آذربایجان غربی در این رشته ورزشی ادامه داد: قرار بود این استان به عنوان نماینده کشورمان به مسابقات اتریش اعزام شود که به دلیل صادر نشدن ویزا این سفر لغو شد.

رییس فدراسیون ژیمناستیک برای شرکت در مجمع انتخاباتی هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی روز شنبه به شهر ارومیه سفر کرده است؛  در این مجمع نادر مدنی با کسب تمامی آرا (۱۹رای) به مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را بر عهده گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: