کد خبر: ۱۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
مدیرعامل باشگاه گل‌گهرسیرجان می‌گوید هدف تیمش در فصل آینده لیگ برتر تثبیت جایگاه تیم در این رقابت‌هاست.
محمد جواهری، مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان درباره تاخیر مسابقات لیگ برتر و اینکه آیا این تاخیر به سود تیمش شده است یا خیر، گفت: ما زودتر از تیم‌های دیگر تمرینات خود را آغاز کردیم و طبق برنامه‌ای که قرار بود طبق آن لیگ برتر آغاز شود برنامه خود را تنظیم کردیم اما مسابقات لیگ برتر در تاریخ ۱۰ مرداد برگزار نشد و طبعا این تاخیر به ضرر تیم ما خواهد بود. البته تاخیر مسابقات لیگ برتر یک نکته مثبت برای تیم ما داشت و آن هم فرآیند بهبود استادیوم امام علی (ع) بود.

او درباره شرایط و فرآیند آماده‌سازی استادیوم امام علی (ع) سیرجان گفت: استادیوم امام علی (ع) سیرجان با یک تیم عمرانی بسیار قوی فرآیند آماده‌سازی خود را طی می‌کند. این ورزشگاه در حال گذراندن فرآیند استانداردسازی خودش است و پس از تاییدیه‌های لازم توسط کارشناسان مربوطه تحویل باشگاه داده خواهد شد.

او افزود: استادیوم امام علی (ع) قبل از این کارها فقط یک چمن خوب داشت. ما پس از صعودمان به لیگ برتر حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه کردیم تا شرایط این استادیوم را به بهترین شکل ممکن در بیاوریم. از جایگاه ویژه این استادیوم گرفته تا صندلی و سکو و برج‌های نور که هر کدام به بهترین کیفیت در ورزشگاه ارائه شدند.

جواهری همچنین در مورد بلیت‌فروشی الکترونیک در ورزشگاه که یکی از شاخص‌های فدارسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات لیگ برتر بود، خاطرنشان کرد: ما برای بلیت‌های الکترونیک ورزشگاه سیرجان در حال انجام مذاکرات لازم با شرکت‌های مربوطه هستیم و طی روزهای آینده این مساله انجام خواهد شد. همچنین گیت‌های الکترونیک ورزشگاه خریداری شده و به زودی در ورزشگاه نصب خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان ادامه داد: حدود ۶۰ دوربین مداربسته برای استادیوم امام علی (ع) خریداری شده تا به طور کلی بتوانیم شاخص‌ها و پارامترهایی که فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات لیگ برتر قید کرده است را انجام دهیم.

او درباره فرآیند آماده‌سازی تیمش برای مسابقات لیگ برتر گفت: ما  بعد از اتمام دوره بدنسازی چند بازی دوستانه انجام دادیم. در تهران با فولاد و پیکان بازی داشتیم بعد از اردو به شیراز رفتیم و با پارس جنوبی جم و فجر سپاسی بازی داشتیم. در ادامه به تهران بازگشتیم و دو بازی دوستانه دیگر داشتیم و در پایان با سپاهان در اصفهان یک دیدار تدارکاتی برگزار کردیم. جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی در فصل نقل و انتقالات به طور کامل انجام شده تنها دو سه بازیکن خارجی در پست مهاجم و بازیکن بازی‌ساز باقی مانده که آن هم با نظر سرمربی انجام خواهد شد.

او در پایان گفت: هدف گل‌گهر در فصل آینده لیگ برتر تثبیت تیم در این مسابقات است و امیدواریم بتوانیم عملکرد موفقی در این رقابت‌ها داشته باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: