کد خبر: ۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴:۱۷ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
هاشمی خبر داد:
معاون مالی وزیر ورزش اعلام کرد امروز دو ماه حقوق این پیشکسوتان به حساب صندوق حمایت واریز شده است.

سید مناف هاشمی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در مورد پرداخت حقوق مصوب ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک به ورزشکارانی که سهمیه بازی های ریو را کسب کرده اند گفت: با مصوبه اعضای آن ستاد و دستور گودرزی وزیر ورزش و جوانان از مهرماه امسال ماهانه مبلغ 20 میلیون ریال حقوق به ورزشکارانی که کسب سهمیه کرده اند مطابق فهرستی که فدراسیون ها اعلام می کنند پرداخت شده است و این مبلغ از زمان کسب سهمیه تا زمان اعزام پرداخت خواهد شد.

معاون وزارت ورزش و جوانان درباره نحوه پرداخت حقوق قهرمانان افزود: با توجه به تغییراتی که هرماه تعداد قهرمانانی که کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک دارد، ما نهایتا تا سی ام هرماه بر اساس فهرستی که فدراسیون های ورزشی در اختیار معاون قهرمانی قرار می دهند و بعد از تایید سجادی به حساب آن فدراسیون واریز می کنیم تا بدست ورزشکاران برسد.

هاشمی همچنین به پرداخت 188 میلیون تومان به حساب فدراسیون جانبازان و معلولان اشاره کرد و اظهار داشت: این فدراسیون خوشبختانه منظم و با برنامه اسامی به روز شده قهرمانانی که برای بازیهای پارالمپیک کسب سهمیه کرده اند هرماه در اختیار ما می گذارد و در این مورد مشکلی نداریم.

وی درباره گلایه برخی از قهرمانان مبنی دریافت نکردن حقوق عنوان کرد: مبنای ما فهرستی است که فدراسیون ها اعلام می کنند و اگر تاخیری در ارائه آن از سوی فدراسیون های المپیکی نباشد در پایان هرماه حقوق همه آنها به حساب فدراسیون ریخته می شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به افزایش چشمگیر پاداش قهرمانان بازی های المپیک و پارالمپیک ریو تصریح کرد: خوشبختانه در این دوره با تلاش های گودرزی و حمایت دولت تدبیر و امید پاداش قهرمانان رشد قابل توجهی داشته است و همانطور که اعلام شد به ورزشکارانی که بتوانند مدال طلا کسب کنند 300 ، مدال نقره 200 و مدال برنز 120 سکه تمام اهدا خواهد شد و منابع مالی هم تامین شده است. این میزان در دوره قبل به ترتیب برای مدال طلا 200، نقره 150 و برنز 100 سکه بود.

هاشمی درباره حقوق معوقه پیشکسوتان و قهرمانان گفت: امروز دو ماه حقوق این عزیزان به حساب صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان واریز شده است و تلاش می کنم تا شب عید در این مورد مبلغی به عنوان معوقه نداشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: