کد خبر: ۱۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه طی سه روز آینده آسمان در بیشتر مناطق کشور صاف خواهد بود، گفت: امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ مردادماه) در شمال کشور کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.
احد وظیفه افزود: طی سه روز آینده آسمان در بیشتر مناطق کشور صاف خواهد بود. در ساعات بعد از ظهر و اوایل امشب (۱۱ مردادماه) در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های مازندران و گلستان همچنین در جنوب سیستان و بلوچستان و برخی مناطق هرمزگان رشد ابر و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی در ادامه گفت: امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ مردادماه) علاوه در این مناطق در سواحل دریای خزر و شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل کاهش دما حدود ۳ تا ۵ درجه و رگبار پراکنده در بعد از ظهر دور از انتظار نیست.

وظیفه افزود: طی این سه روز در شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پدیده حاکم خواهد بود.

به گفته وی یکشنبه و دوشنبه (۱۳ و ۱۴ مرداد ماه) آسمان کشور صاف و آرام و دما در نوار شمالی کشور افزایش می‌یابد و سه‌شنبه (۱۵ مردادماه) با شمالی شدن جریان روی دریای خزر ابرناکی، کاهش نسبی دما و بارش پراکنده در سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: فردا (۱۲ مردادماه) آسمان تهران صاف و در بعد از ظهر همراه با وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۴۰ و ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت یکشنبه (۱۳ مرداد ماه) صاف همراه با وزش باد خواهد بود و در این روز دمای هوا در گرم ترین زمان به ۳۹ درجه سانتیگراد و در خنک ترین زمان به ۲۶ درجه سانتیگراد می رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: