کد خبر: ۱۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
دبیر علمی و اعضای هیات علمی پنجمین دوره جشنواره خاتم از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی معرفی شدند.
به گزارش دبیرخانه جشنواره خاتم، مصطفی رحماندوست، محسن پرویز، محمدرضا سنگری، حمیدرضا شاه آبادی، مجتبی رحماندوست، مجید قیصری و زهرا زواریان بعنوان اعضای هیأت علمی و مجید قیصری بعنوان دبیر علمی پنجمین جشنواره خاتم منصوب شدند.
دفتر نشر فرهنگ اسلامی با همکاری موسسه شهر کتاب، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجمع ناشران انقلاب اسلامی پنجمین دوره جشنواره خاتم را برگزار می کند.

فراخوان پنجمین جشنواره داستان کوتاه خاتم ویژه پیامبر رحمت اوایل خرداد ماه منتشر شد. که براساس آن موضوع داستان ارسالی به جشنواره باید با الهام از ویژگی‌های شخصیتی و سیرۀ حضرت رسول اکرم (ص) با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر باشد.

تألیف و ارسال آثار برای همۀ گروه‌های سنی، پیروان همة ادیان و مذاهب و به زبانهای مختلف آزاد اعلام شد.

آثاری که تنها از طریق پست و یا از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره در فرمت‌های doc.docx. و pdf به همراه نشانی دقیق پستی و الکترونیک، شماره تلفن ثابت و همراه و شرح حال کوتاهی از نویسنده ارسال شود، به بخش مسابقه راه می‌یابند.

آثاری به مسابقه راه می‌یابند که قبلاً منتشر نشده و یا در سایر مسابقات ارائه نشده باشند.  آثار ارسالی عودت داده نخواهد شد.

تقویم اجرایی جشنواره:

- مهلت ارسال سی ام دی ماه ۱۳۹۸

- آیین اختتامیه و تقدیم جوایز همزمان با ایام ماه مبارک شعبان اردیبهشت ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی شامل برخی محورهای موضوعی داستان، معرفی تعدادی از منابع معتبر و سایر شرایط را در پایگاه اینترنتی جشنواره ببینید.

نشانی پایگاه: www.jashnvarehkhatam.com یا www.khatamfestival.com
تهران: میدان هروی- خیابان شهید وفامنش- خیابان آزادی- خیابان شهید افتخاریان- کوچه مریم- شماره ۲۳
کدپستی: ۱۶۶۹۷۴۷۴۱۴ دفتر نشر فرهنگ اسلامی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: