کد خبر: ۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
پیش‌بینی وضعیت آب و هوا
سازمان هواشناسی هوای غالب نقاط کشور را نیمه‌ ابری، شمال کشور را بارانی و در ارتفاعات با بارش برف پیش‌بینی و اعلام کرده است که بعد از ظهر امروز در تهران وزش باد شدید رخ خواهد داد.
پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران/ شمال کشور بارانی می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بر اساس تحلیل دادها و نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز با نفوذ جریان های شمالی و گذر موجی از نوار شمالی کشور در شمال غرب و استان های ساحلی دریای خزر و سپس شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

اخد وظیفه افزود: دریای خزر امروز مواج است و با نفوذ توده هوای سرد، کاهش دما در استان های نوار شمالی به ویژه سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.

به گفته وی فردا سه شنبه درغالب مناطق کشور آسمان کمی ابری تا نیمه ابری خواهد بود و روز چهارشنبه با عبور موج تراز میانی جو در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی، ابرناکی و بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

وظیفه تصریح کرد: امروز دوشنبه در استانهای تهران، قم، سمنان و اصفهان وزش باد شدید و در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد شدید و در برخی نقاط گرد وخاک پیش بینی می شود.

به گفته وی روزهای دوشنبه و سه شنبه شرق خلیج فارس مواج خواهد بود.

سازمان هواشناسی امروز هوای تهران را کمی ابری تا نیمه ابری و بارش پراکنده و در بعد از ظهر وزش باد شدید پیش‌بینی کرده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت ۱۸ و ۹ درجه سانتیگراد اعلام شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: