کد خبر: ۱۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
آنتونی دیویس ستاره ۲۶ ساله بسکتبال آمریکا که طی یک قرارداد پر سر و صدا راهی لس‌آنجلس لیکرز شد در مصاحبه‌ای اعلام کرده هنوز از تاریکی می‌ترسد.
آنتونی دیویس از میانه فصل گذشته لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا به بازیکنی خبرساز تبدیل شد. او که عملکردی خوب در ترکیب نیواورلانز داشت به یکباره تصمیم گرفت راهی لس‌آنجلس لیکرز شود اما مذاکرات خارج از چهارچوبش باعث شد جریمه مالی شود.

دیویس در نهایت لیگ را با تیم خودش تمام کرد و در روزهای نخست نقل و انتقلات NBA به لیکرز پیوست تا با لبرون جیمز هم‌بازی شود. او بعد از این انتقال بازهم خبرساز شد چرا که علی‌ رغم اعلام اولیه گفت که در جام جهانی برای تیم ملی آمریکا بازی نمی‌کند و تصمیم دارد تابستان را تمرین کند تا با آمادگی بیشتر لیگ را شروع کند.

با این حال ستاره بسکتبال آمریکا بازهم خبرساز است. او در گفت و گویی جدید موضوعی عجیب درباره خودش را مطرح کرد و گفته است همچنان از تاریکی می‌ترسد.

دیویس در مصاحبه خود گفته‌است: تلوزیون همیشه روشن است، چراغ دستشویی خانه‌ام همیشه روشن است، وقتی می‌خواهم بخوام چند چراغ روشن است. من دوست دارم که از تاریکی نترسم اما نمی‌شود. زمانی که کودک بودم فیلم‌های ترسناک زیادی دیده‌ام و این موضوع باعث ایجاد ترس در من شده و همچنان هم حل نشده‌است.

در ادامه ستاره بسکتبال آمریکا که عناوین زیادی دارد گفته که کمبود ورزشی‌اش عدم قهرمانی در لیگ NBA است. او این عنوان را آرزوی خود توصیف کرده‌است. در نیواورلانز او حتی به قهرمانی هم نزدیک نشده اما امسال در ترکیب لس‌آنلجلس لیکرز کنار بازیکنی به میدان می‌رود که راه قهرمانی را به خوبی می‌داند. لبرون جیمز بعد از فصلی تلخ در لیکرز سال آینده هدفی مشترک با دیویس خواهد داشت.

او درباره این عنوان گفته است: به نظرم تا کنون شکستی در دوران ورزشی‌ام نداشته‌ام اما اگر یک روز بسکتبالم بدون قهرمانی در لیگ حرفه‌ای آمریکا تمام شود قطعا یک شکست بزرگ تجربه خواهم کرد. 

آنتونی دیویس یکی از ستاره‌های لیگ بسکتبال آمریکا به حساب می‌آید که حضورش در کنار لبرون جیمز می‌تواند لس‌آنجلس لیکرز را به یکی از مدعیان فصل آینده این لیگ تبدیل کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: