کد خبر: ۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
پیشکسوت کشتی با اشاره به نامه رئیس این فدراسیون به رئیس جمهور گفت: از رئیس جمهور به دلیل توجه به امر ورزش تشکر می‌کنم و امیدوارم مشی اعتدالی وی توسط مسئولان وزارت ورزش نیز دنبال شود.
کنایه پیشکسوت کشتی به وزارت ورزش/ آتش اختلافات را زیاد می‌کنند

منصور برزگر با بیان اینکه رسول خادم از سر دلسوزی و با توجه به شرایط ویژه‌ای که ورزش در فاصله کوتاه تا المپیک دارد، اقدام به نوشتن نامه به رئیس جمهور کرد گفت: همه دیدند حسن روحانی نیز در واکنش به این نامه با مشی اعتدالی خود، دستور رسیدگی داد و حالا این نکته مهم است که دست اندرکاران، این موضوع را با جدیت دنبال کنند.

وی ادامه داد: برخی ادعا می کنند باید با دوری از حاشیه کمک کرد تا ورزش در آستانه المپیک با آرامش پیش برود اما در عمل این مورد دیده نمی‌شود.

برزگر تصریح کرد: قطعا خادم یک فرد سرد و گرم چشیده است و با سابقه ۱۰ ساله مدیریت در شورای شهر مسائل را به خوبی می سنجد و بعد اقدام می‌کند، اینکه این نامه در میان مردم عادی نیز بازتاب داشته نشان می دهد که اقدام وی درست بوده است.

 وی خاطر نشان کرد: برخی که باید نقش آرامش دهنده را داشته باشند ولی با هدف می خواهند آتش اختلافات را بیشتر کنند، نمی دانند المپیک به زودی فرا می رسد و بهتر است در این شرایط پیگیر دستور شخص اول اجرایی دولت باشیم.

منصور برزگر در پایان گفتگویش با خبرنگار مهر گفت: از وزیر ورزش و جوانان به عنوان یک عضو از خانواده کشتی می‌خواهم برای سربلندی ورزش در المپیک با مشی اعتدال دولت تدبیر و امید جهت رسیدن به این هدف مهم قدم بردارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: