کد خبر: ۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
هنرمندان و گروه‌ها می‌آیند
خانه هنرهای شهری اردیبهشت ماه امسال «هفته موسیقی تلفیقی تهران» را با حضور گروه‌های مطرح موسیقی در بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار می‌کند.
برپایی دور جدید هفته موسیقی تلفیقی تهران/ موضوع اوقات فراغت است

پدرام نیک‌سیرت مدیر اجرایی «هفته موسیقی تلفیقی تهران» درباره جزئیات برپایی این هفته گفت: با توجه به استقبالی که در دوره های قبلی انجام گرفت، تصمیم بر این شد که دور جدید «هفته موسیقی تلفیقی تهران» اردیبهشت ماه سال ۹۵ با حضور گروه های صاحب‌نام موسیقی تلفیقی و هنرمندانی که اغلب آنها در جشنواره موسیقی فجر سال گذشته حضور داشتند، برگزار شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته هنرمندان و گروه هایی چون کریستف رضاعی، ماکان اشگواری، آرین کشیشی، امین دارابی، «داماهی»، «بمرانی»، «کامنت»، «دال» و تعدادی دیگر از گروه ها که هنوز اسامی آنها مشخص نیست طی چند روزی که برای این فستیوال در نظر گرفته شده برنامه های خود را در بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار می‌کنند.

مدیر اجرایی «هفته موسیقی تلفیقی تهران» درباره اهداف برگزاری این دوره بیان کرد: موضوع «اوقات فراغت» تم اصلی هفته موسیقی تلفیقی تهران در دوره جدید است و امیدوارم با توجه به پژوهش ها و بررسی هایی که پیرامون این موضوع انجام دادیم بتوانیم به اهداف اجرایی دست پیدا کنیم. البته غیر از اجرای موسیقی، برنامه هایی در حوزه هنرهای نمایشی و هنرهای تجسمی داریم که هنوز جزییات آن مشخص نیست امابه محض قطعی شدن، اسامی گروهای موسیقی و برنامه های جنبی دیگر به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.

«هفته موسیقی تلفیقی تهران» از جمله برنامه هایی است که طی سال های اخیر توسط خانه هنرهای شهری با همکاری بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: