کد خبر: ۱۶۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: آندره آ استراماچونی سرمربی آبی پوشان در تمرینات خیلی جدی است و زمان کار، فقط کار می کند.
«داریوش شجاعیان» درباره آخرین وضیعت آبی پوشان اظهار داشت: در این مدت تمرینات استقلال با نظم شروع شد و همه چیز روی اصول پیش رفت. از روز اول نظم و هماهنگی در کادرفنی و بازیکنان بود و ما هم تلاش خود را می کنیم تا تمام نکات مورد نظر کادرفنی را پیاده کنیم.

وی افزود:ما سه سال است که لیگ را خوب شروع نکرده ایم و تلاش ما این است که امسال بتوانیم لیگ را خوب شروع کنیم و از اوایل لیگ امتیازات را جمع کنیم. تغییرات زیادی داشتیم و خیلی طول می کشد تا با هم هماهنگ شویم اما بازی دوستانه کمک می کند تا به ایده آل ها نزدیک شویم. با توجه به شرایط تیم، امیدوار هستم که در هفته های ابتدایی امتیازات را به خوبی جمع کنیم و اجازه از دست رفتن امتیازات را ندهیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان جدید و خوبی به تیم ما اضافه شدند و به طور حتم به درد تیم می خوردند. رابطه خیلی خوبی بین بازیکنان برقرار است و امیدوارم خریدهای جدید با شروع لیگ به ما کمک کنند.

شجاعیان تصریح کرد: جدیت استراماچونی و نظم وی خیلی به تیم کمک می کند. به موقع جدیت دارد و به موقع شوخی هم می کند. در تمرینات خیلی جدی است و زمان کار، فقط کار می کند. بزرگترین تفاوت وی، نظم و جدیتی است که در کار خود دارد.

وی در پایان گفت: امسال انگیزه زیادی دارم تا بتوانم به استقلال خیلی کمک کنم. هواداران در سال های گذشته به لیاقت خود نرسیدند. کل بازیکنان و کادرفنی تلاش می کنند تا حتی در بازی دوستانه برنده باشند و در دیدارهای دوستانه هم با برد از زمین خارج می شویم تا از همین حالا به بردن عادت کنیم.

 
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: