کد خبر: ۱۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
دیدار دوستانه رئال مادرید و آرسنال چند حاشیه داشت که در راس آن گلزنی گرت بیل بود.
رئال مادرید بامداد امروز (چهارشنبه) در دومین بازی‌اش در جام بین‌المللی قهرمانان به مصاف آرسنال رفت و پس از تساوی ۲ بر ۲ توانست در ضربات پنالتی حریفش را شکست دهد. این دیدار دوستانه با چند حاشیه همراه بود. حضور گرت بیل پس از اظهارات جنجالی زین الدین زیدان (اگر بیل فردا رئال مادرید را ترک کند بهتر است) در میدان از مهم‌ترین آن‌ها بود. مهاجم ولزی در شروع نیمه دوم به میدان رفت و توانست گل نخست تیمش را در دقیقه ۵۷ به ثمر برساند. بازی پس از تساوی در ۹۰ دقیقه در ضربات پنالتی دنبال شد که بیل نتوانست ضربه‌اش را به گل تبدیل کند.

مارکو آسنسیو که در نیمه دوم به میدان رفته بود در دقیقه ۵۹ گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند تا بازی مساوی شود. هافبک اسپانیایی دقایقی بعد به دلیل آسیب دیدگی شدید زمین بازی را ترک کرد. او تنها ۲۰ دقیقه در میدان حضور داشت و بر اساس اعلام رسانه‌های اسپانیایی ممکن است رباط صلیبی پاره کرده باشد. اگر این موضوع قطعی شود آسنسیو تا ۶ ماه نمی‌تواند بازی کند. این موضوع ممکن است در آینده بیل نیز تاثیرگذار باشد و مادرید در نبود آسنسیو مهاجم ولزی‌اش را نفروشد.

در شروع بازی و زمانی که هنوز بازی به دقیقه ۱۰ نرسیده بود ناچو فرناندس اخراج شد. بازیکن اسپانیایی برای نخستین‌بار در پیش فصل در ترکیب اصلی بازی کرد اما خیلی زود مجبور شد زمین بازی را ترک کند. ناچو در دقیقه چهار با یک خطا روی بازیکن آرسنال توانست صاحب توپ شود. داور یک کارت زرد به او نشان داد. چهار دقیقه بعد مدافع رئال مادرید خطای هند کرد. داور به سرعت یک ضربه پنالتی برای آرسنال اعلام کرد و با نشان دادن کارت زرد دوم به ناچو این بازیکن را اخراج کرد. الکساندر لاکازت از روی نقطه پنالتی دروازه مادرید را باز کرد تا بازی یک بر صفر شود. ۱۴ دقیقه بعد پیر امریک اوبامیانگ گل دوم آرسنال را به ثمر رساند. در دقایق پایانی نیمه نخست سوکراتیس پاپاستوپولوس با دریافت کارت زرد دوم باعث ۱۰ نفره شدن تیم لندنی شد. در نهایت این بازی پرحاشیه با پیروزی سفیدپوشان به پایان رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: