کد خبر: ۱۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۸
مدیرکل قرآن، عترت و نماز گفت: حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم جزو برنامه‌های اصلی آموزش ‌و پرورش است.
آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت در بخش دختران که با حضور مسئولان، مربیان، سرپرستان و دانش آموزان در سالن غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد. محمدرضا مسیب‌زاده در این مراسم با اشاره به اینکه وزارت آموزش ‌و پرورش در حوزه فعالیت‌های دینی برنامه‌های زیادی دارد، اظهارکرد: محور طرح‌های این اداره کل پرورش نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه محور توسعه هر کشوری نیروی انسانی است، گفت: محور توسعه در کشور نیز آموزش ‌و پرورش است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز با اشاره به مخاطب ۴۰میلیونی حوزه آموزش ‌و پرورش بیان کرد: این حوزه علاوه بر دانش‌آموزان در توانمندسازی اولیا و همکاران فرهنگی نیز فعالیت می‌کند.

مسیب‌زاده بابیان اینکه توانمندسازی نیروی انسانی در آموزش ‌و پرورش در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: طرح‌های قرآنی مختلف در طول سال در مدارس برگزار می‌شود.

به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش‌ و پرورش، مدیرکل قرآن، عترت و نماز اجرای طرح حفظ جزء۳۰قرآن کریم را جزو برنامه‌های اصلی آموزش ‌و پرورش دانست و گفت: اقامه نماز در مدارس به‌ویژه به‌صورت جماعت از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه است.

مسیب زاده در خاتمه افزود: در سال‌های آینده به ترتیب مسابقات دانش‌آموزی در استان‌های گلستان، سمنان، آذربایجان، مرکزی و مازندران برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: