کد خبر: ۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
پیش‌بینی وضعیت آب و هوا
سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرده است که امروز و فردا در استان‌های شمالی کشور برف و باران می‌بارد و سواحل دریای خزر سرد خواهد شد.
سواحل خزر سرد می‌شود/شمال کشور امروز و فردا بارانی است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بر اساس تحلیل داده ها و نقشه های پیشیابی هواشناسی، امروز با نفوذ جریان های شمالی و گذر موجی از نوار شمالی کشور، در شمال غرب و به تدریج استان های ساحلی دریای خزر، ابرناکی و بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: این سامانه فردا دوشنبه در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور فعال بوده و سبب بارش شده و تا اواخر وقت این روز از شمال شرق کشور خارج می شود که در این مدت، دریای خزر مواج خواهد بود.

به گفته وی از اواسط وقت امروز و طی روز دوشنبه با نفوذ توده هوای سرد، کاهش دما در استانهای نوار شمالی به ویژه سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.

وظیفه افزود: روز سه شنبه در غالب مناطق کشور، آسمان کمی تا نیمه ابری خواهد بود. طی سه روز آینده در جنوب شرق و شرق کشور وزش باد و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می شود و دریای عمان و شرق خلیج فارس در این مدت مواج خواهد بود.

به گفته وی روز سه شنبه در جنوب و جنوب غرب کشور نیز باد و گردو خاک دور از انتظار نیست.

هوای تهران امروز کمی ابری، گاهی وزش باد و در بعد از ظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت ۱۹ و ۹ درجه سانتی گراد اعلام شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: