کد خبر: ۱۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۲۹ تير ۱۳۹۸
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت:تداوم هوای گرم طی سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور وجود دارد همچنین طی دو روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر برای جنوب شرق فارس، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می شود.
احد وظیفه  اظهار کرد: طی سه روز آینده در بعضی ساعات در جنوب سمنان و تهران، استان‌های یزد، اصفهان، قم و مرکزی وزش باد و خیزش گرد و غبار دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: طی سه روز آینده در شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد. از روز سه شنبه (اول مرداد) تا اواخر هفته برای بیشتر مناطق کشورآسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا (۳۰ تیرماه) کمی ابری در بعد ازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۴۱ و ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان تهران پس فردا (۳۱ تیرماه) کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین زمان به ۴۰ درجه سانتیگراد و در خنک ترین زمان به ۳۱ درجه سانتیگراد می رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: