کد خبر: ۱۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۲۹ تير ۱۳۹۸
فروشگاه شهروند وابسته به شهرداری تهران که پس از انتشار خبر فروش برنج های قلابی به مردم پایتخت خبرساز شده بود با رای سنگین محکومیت مواجه شد.
به گزارش قلم، سید یاسر رایگانی سخنگوی تعزیرات حکومتی در خصوص آخرین وضعیت پرونده فروشگاه شهروند گفت: رای این پرونده صادر و اجرا شده است. امین کریمی مالک برند حاج تبارک الله امینی و روزبه محمد علیزاده مالک برند چاپار به عنوان تامین کننده های برنج شهروند به تخلیط برنج ها اقرار کردند به ترتیب به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۱۴۰و ۹۴۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند. همچنین از ۲۶۹ تن برنج توقیفی صد تن به قیمت هر کیلو ده هزار تومان توزیع و ۱۶۹ تن باقی مانده در انبار هم با همین قسمت توزیع خواهد شد.

وی افزود: فروشگاه شهروند هم به چهار میلیارد ۶۲۰ میلیون ریال جریمه تعلیقی به مدت دو سال محکوم شده است. در صورت تکرار این جریمه دریافت می شود.

فروشگاه شهروند از سوی مسعود سریع القلم، برادر کوچکتر دکتر محمود سریع القلم اداره می شود. وی از سال 96 توسط محمدعلی نجفی شهردار وقت تهران مدیرعامل فروشگاه شهروند شد و توانسته خود را در دوره مدیریت شهرداران بعدی پایتخت یعنی افشانی و حناچی نیز حفظ کند. 
منبع: قلم نیوز
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: