کد خبر: ۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید دیدار با برزیل در اواخر تیر ماه تقریبا قطعی شده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال: اواخر تیر با برزیل دیدار می‌کنیم

محمد ناظم‌الشریعه درباره وضعیت تیم ملی فوتسال در سال جدید، اظهار کرد: برنامه‌های تیم ملی از پنجم اردیبهشت آغاز می‌شود و تیم را برای جام جهانی آماده می‌کنیم.

او درباره اینکه شنیده می‌شود تیم ملی با برزیل دیدار خواهد کرد، گفت: در حال انجام آخرین مراحل این کار هستیم. این دیدار اواخر تیرماه انجام خواهد شد. معمولا دو تیم در دو بازی به میدان می‌روند اما مکان این بازی مشخص نیست. نمی‌دانیم این بازی در کدام شهر انجام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: درخواست دیدار با تایلند و ازبکستان را داده‌ایم. طبق برنامه‌ها برای انجام بازی تدارکاتی با روسیه به این کشور می‌رویم و در بازگشت تورنمنت چهارجانبه‌ای را در تهران خواهیم داشت و بعد از آن هم یک اردو در اسپانیا برگزار می‌کنیم. البته در این اردو با اسپانیا دیدار نخواهیم کرد چرا که آنها به دنبال دیدار با ما نیستند.

ناظم‌الشریعه درباره اینکه چه زمانی لیست جدید بازیکنان تیم ملی اعلام خواهد شد، گفت: 20 تا 21 فروردین فهرست جدید را اعلام می‌کنیم که متشکل از 20 بازیکن هستند. بازیکنان حاضر در جام ملت‌ها و تعدادی از بازیکنان جدید در این اردو حاضر خواهند بود. این اردو از پنجم تا 23 اردیبهشت خواهد بود و اگر طبق برنامه‌ها پیش برویم با ازبکستان و تایلند دیدار می‌کنیم.

او افزود: همه دوست دارند تیم ملی در میان چهار تیم برتر دنیا قرار بگیرد و برای رسیدن به این هدف باید تمام برنامه‌هایمان را اجرا کنیم. افتخاری و ترابیان در تلاش هستند تا این برنامه‌ها به دقت اجرا شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین درباره اینکه پیش از این گفته می‌شد ایران برای میزبانی جام جهانی 2020 درخواست داده اما در روزهای گذشته این خبر تکذیب شد، افزود: در جریان این خبر نیستم اما دوست دارم ایران میزبان جام جهانی شود. وقتی میزبان واقعی باشید تمام نگاه‌ها به شما معطوف می‌شود. میزبان جام جهانی شدن سخت است اما غیرممکن نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: