کد خبر: ۱۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۵ - ۲۶ تير ۱۳۹۸
در این شماره ما شما را با بهترین بازی‌های 2019 و 2020 آشنا می‌کنیم؛ همچنین در بعضی از بازی‌ها با آپدیت و به‌روزرسانی یا تغییرات کوچک و بزرگی روبه‌رو می‌شویم که دانستنیها بنا به جدیدترین اطلاعات در کنفرانس E3 2019 آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا پا به دنیای پررمزوراز این بازی‌های هیجان‌انگیز بگذارید و از تکنیک و داستان‌های مهم آن‌ها باخبر شوید.
بازی Final Fantasy VII Remake
کارگردان این بازی، تتسویا نومورا به‌تازگی اطلاعات جدیدی از Final Fantasy VII Remake هیجان‌انگیز را منتشر کرده است. این اطلاعات شامل نشانه‌‌های جدید بازی بوده که به‌روزرسانی شده است. برای مثال صحنه دیدن سفیروث توسط کلود در تریلری که منتشر شد، میان‌پرده‌ای است که از طرف تیم سازنده برای این نسخه در نظر گرفته ‌شده است که در بخش سکتور ۸ میدگار اتفاق می‌افتد. همچنین در قسمت دیگری از تریلر پخش شده از این بازی، یک روح سیاه‌رنگ دیده می‌شود که به دور اریث می‌چرخد. علاوه بر این؛ تتسویا نومورا و تیمش سعی کرده‌اند از موارد تازه‌ای استفاده کنند تا حتی کاربران قدیمی هم در طول تجربه‌شان شگفت‌زده شوند. یکی از ویژگی‌های نسخه اصلی، انتخاب دیالوگ‌های کاراکتر کلود بود. همچنین اضافه شدن نشانه‌‌های محیطی جدید و اعمال تغییرات در ساختار محیط‌های قبلی در دسته تغییرات این بازی قرارگرفته است. اسکوئر انیکس اعلام کرده است که با بازسازی این بازی، سعی دارد تجربه‌ای مشابه را در اختیار کاربران تازه‌وارد و همچنین هواداران قدیمی قرار بدهد.
**
بازی Dota Underlords
خبر خوب برای دوستداران بازی دوتا آندرلود این است که نسخه بتای آن برای کامپیوتر، اندروید و آیفون منتشر شده است. تغییر بزرگی که بازی Dota Underlords در بخش گیم‌پلی ایجاد کرده، این است که آیتم‌های جدیدی در هر دور بازی به بازیکنان اهدا می‌شود. این بازی نسخه مستقل از بازی Auto Chess شركت ولو به‌حساب می‌آید که در حال ‌حاضر تمام بازیکنان می‌توانند به لطف انتشار نسخه بتا به تجربه گیم‌پلی و رابط کاربری تازه آن بپردازند. به‌ویژه در بخش رابط کاربری شاهد تغییرات گسترده‌ای هستیم که یادگیری بازی را برای کسانی که برای اولین بار به تجربه آن می‌پردازند، بسیار ساده می‌کند. سازنده این بازی بر این باور است که تغییرات در بازی نشان می‌دهد که بازیکن همواره حس یک بازی جدید و به روز را دارد و گیمر به این فکر می‌کند که برایش کاری انجام شده است. در این نسخه از بازی شما شاهد پیشرفت زیادی از نسخه پیشین خواهید بود. درنتیجه درست تجهیز کردن قهرمانان باعث می‌شود تا بازیکن در رقابت همیشه پیروز میدان باشد. این بازی زیبا هم‌اکنون روی پلتفرم‌هایpc  و ios  قابل‌اجراست.
**
بازی 2020 PES با نام جدید 2020eFootball PES
اگر طرفدار بازی فوتبال هستید قطعا این بازی نظر شما را جلب خواهد کرد. کونامی شرکت سازنده این بازی پرطرفدار با انتشار تریلری در جریان نمایشگاه E3 2019، رسما نسخه جدید شبیه‌ساز فوتبالش را با اسم 2020eFootball  PES معرفی کرده است. این بازی قرار است ۱۹ شهریور معادل با ۱۰ سپتامبر 2019 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود. همچنین؛ یکی از تغییرات عمده eFootball PES 2020 در مقایسه با نسخه‌های پیشین، بسیار پیشرفت کرده است که در بخش مستر لیگ این بازی حائز اهمیت است؛ همچنین در قسمت دیالوگ شما می‌توانید شاهد بخش‌های اضافه شده آن باشید و می‌توانید با انتخاب دیالوگ‌ها، تجربه‌ای داستانی مانند را در این بخش حس كنيد. علاوه بر این، گزینه‌های زیادی برای شخصی‌سازی ظاهر خودتان در این بازی به‌عنوان مربی باشگاه وجود دارد. البته شما می‌توانید از گزینه‌های دیگر مانند مربی‌های مشهور جهانی هم استفاده کنید. مربی‌هايی مانند مارادونا یا یوهان کرایف در قسمت انتخاب‌های شما وجود دارد. نسخه جدید PES همچنین شامل حالتی جدید با اسم Matchday است که در آن شاهد رویداد‌هایی هفتگی هستیم؛ رویداد‌هایی که در آن‌ها هر بازیکن می‌تواند یکی از دو طرف در دسترس را انتخاب کند و با انجام بازی‌هایی در قالب مسابقات گروهی، برای جناحی که انتخاب کرده امتیاز به دست آورد. در پایان مرحله گروهی، امتیازات محاسبه می‌شوند و از هر تیم بازیکنی که بیشترین امتیاز را در بین هم‌تیمی‌هایش کسب کرده باشد، وارد مسابقه فینال نهایی می‌شود. این فینال در قالب یک لایو استریم قابل‌مشاهده خواهد بود و در پایان اگر تیم شما برنده و چه بازنده باشد، جوایزی دریافت خواهید کرد. بازی eFootball PES 2020 همچنین تغییرات دیگری را به همراه دارد؛ ازجمله بهبود سیستم کنترل توپ و دریبل‌زنی، بهبود سیستم دفاع بازی و شبیه‌سازی دقیق‌تر خصوصیات هر بازیکن که باعث می‌شود تا بازیکنان در این اثر عملکرد و رفتار‌هایی شبیه به دنیای واقعی از خود نشان دهند. بهبود‌های بصری از زاویه دوربین جدید گرفته تا جلوه‌های بصری بهتر بازیکنان و بهبود سیستم نورپردازی بازی هم از تغییرات دیگر eFootball PES 2020 هستند.
**
آپدیت بازی 11 Mortal Kombat
از میان بازی‌های مبارزه‌ای و خشن مورتال کامبت همیشه درصدر جدول قرار می‌گیرد به همین دلیل هم انتشار نسخه جدیدی از این سری، اتفاق بسیار مهمی برای طرفداران این سبک است. درست است که مورتال کامبت یک مجموعه قدیمی به‌شمار می‌آید، اما نباید از حق بگذریم که در هر نسخه به‌روز شده آن بازیکن شاهد تغییراتی شگرف در این بازی قدیمی اما به‌روز شده هستند. بازیکن در هر نسخه به‌روز شده با حوادث و اتفاق‌های جدیدی روبه‌رو می‌شود که این خود بسیار هیجان‌انگیز است. منتقدان این بازی در سری جدید آن‌که نسخه بتای آن محسوب می‌شود نظرهايی متفاوت داشتند؛ یک سری از این منتقدان تغییرات به‌وجود آمده را تحسین می‌کردند و سری دوم بر این عقیده بودند که نسخه جدید این بازی حس و حال همیشگی را ندارد؛ اما استودیو ندررلم سازنده این بازی هیجانی بر این باور است که تمام تلاش خود را برای به‌روزرسانی و تغییرات شگرف در برابر اصالت این بازی کرده است؛ اما مورتال کامبت ۱۱ دقیقا همان تجربه مبارزه‌ای خشن، با حس جنگنجویی است که با شخصیت‌های وحشتناک همراه است. استودیو سازنده این بازی پا پس نکشیده و در نسخه جدید هم به میزان این خشونت‌ها افزوده است تا بتواند نظر مخاطبان خود را جلب کند. 
**
آپدیت بازی World of Warcraft
در ماه اخیر ما شاهد آپدیت‌های زیادی از بازی‌های قدیمی بودیم که نظر مخاطبان پر و پا قرص خود را به خوبی جلب کرد. از هر بازی که بگذریم نمی‌توانیم از World of Warcraft و آپدیت جدیدش بگذریم. همان‌طور که به گوش می‌رسد؛ اطلاعات جدیدی در مورد آپدیت 2/8 بازی World of Warcraft که با نامRise of Azshara منتشرشده است که زمان احتمالی انتشار این نسخه را هم به همراه دارد. آپدیتی که محتوای زیادی را به بازی اضافه خواهد کرد و می‌تواند به‌عنوان یک اکسپنشن جداگانه به بازی اضافه شود. این بدین معناست که بلیزارد تاریخ ۱۴ ژوئن یا (۲۴ خرداد‌ماه) را به‌عنوان زمان انتشار آپدیت Rise of Azshara در نظر داشته است که به دلایلی با تأخیر همراه شده و ممکن است تا اواخر تابستان تاریخ انتشار آن به عقب بیفتد. 
**
 بازی Chivalry II
 بازی‌های دنباله‌دار برای طرفدارها و گیمرها حکم یک جایزه را دارد که آن‌ها را برای ادامه راه و پیروزی مشتاق‌تر می‌کند. همان‌طور که مشخص است؛ در کنفرانس اخیر E3 2019 استودیوی Torn Banner از دنباله بازی Chivalry: Medieval Warfare محصول سال ۲۰۱۲ با نام Chivalry II رونمایی کرد. طبق اعلام سازندگان استودیوی تورن بنر با همکاری تریپ وایر در حال ساخت این بازی هک ان اسلش است. سیستم مبارزات بازی نسبت به نسخه قبل با تغییرات زیادی ازجمله پشتیبانی از ۶۴ بازیکن در مقایسه با ۲۴ بازیکن Chivalry همراه شده است. علاوه بر این بازی‌سازان از نبردهای بزرگ در بازی خبر داده‌اند، به‌این‌ترتیب بازیکنان احساس حضور در نبردهایی عظیم با حال و هوایی مشابه قسمت «Battle of the Bastards» در سریال «بازی تاج‌وتخت» را خواهند داشت.
**
بازی موبایل Godzilla Defense Force
این بازی یک بازی استراتژیک محسوب می‌شود که بازیکن در آن باید از شهرهای مختلف در برابر حمله کایجوهای مختلف دفاع کند. مدتی می‌شود که نکسون بازی موبایل Godzilla Defense Force را برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید منتشر کرده است. این بازی دارای داستان خاصی نیست و شما نقش فرمانده یک پایگاه نظامی را بر عهده‌ دارید که نقش‌تان در طول بازی برای دفاع از شهرهای مختلف باید با توسعه پایگاه نظامی خود ازجمله ساخت ساختمان‌های جدید و ارتقای آن، از شهر در برابر حمله کایجوها بخصوص گودزیلا دفاع کنید. بازی دارای مکانيزیم‌های بسیار ساده‌ای است که می‌تواند هر شخصی با هر سنی را به خود جذب کند. همچنین بازی دارای مواردی است که می‌تواند باعث جذب طرفداران گودزیلا هم شود. همچنین بازی موبایل Godzilla Defense Force دارای گیم پلی بسیار ساده‌ای است که می‌تواند هر شخصی را به خود جذب کند. اتفاقات بازی در چند شهر مختلف ازجمله در توکیو در ژاپن، لندن در انگلستان، سیدنی در استرالیا و دو شهر در آمریکا جریان دارد که تعداد ساختمان‌ها و نوع آن‌ها در هر شهر متفاوت است. 
**
بازی موبایل Mobile Legends: Bang Bang
این بازی هیجان‌انگیز یک تجربه لذت‌بخش برای طرفداران سبک بازی موبا روی گوشی‌های تلفن همراه است. این بازی با الهام گرفتن از بازی‌های موفق هم سبک خود تجربه خوب و لذت‌بخشی از یک بازی در سبک موبا را روی گوشی‌های تلفن همراه ارائه داده است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. علاوه بر مدها و بخش‌های مختلف که باعث می‌شود تا بازی خیلی زود برای بازیکن یکنواخت و تکراری نشود، بازی Mobile Legends بخش بتل رویال هم دارد که گزینه خوبی برای طرفداران این سبک محسوب روی گوشی‌های موبایل است که می‌تواند تجربه متفاوتی برای آن‌ها نیز باشد. برای ساخت بازی موبایل Mobile Legends: Bang Bang از بازی‌های محبوب سبک موبا مثل بازی Dota 2 و بازی League of Legends الهام گرفته‌ شده، اما بازی هویت مستقل خود را حفظ کرده و همچنین صداگذاری و طراحی شخصیت‌ها از نکات قوت بازی است.
**
بازی 2 Layes of Fear
شاید نسخه جدید این بازی‌‌ها به میل خیلی از افراد نباشد. بزرگ‌ترین مشکل بازی ترسناک 2Layers of Fear، ترسناک نبودنش است. قسمت اول از این مجموعه بازی که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده بود، داستان نقاشی را روایت می‌کرد که در جریان خلق بهترین اثر خود، دیوانه می‌شود. در قسمت دوم از این بازی Layers of Fear هم داستان بر همان منوال پیش می‌رود، داستان هنرمندی دیوانه که در طول بازی اتفاق‌های مختلفی را تجربه می‌کند. داستانی که این بار مانند نسخه قبل در میان گیم‌پلی ساده و استفاده نادرست از نمادها و نشانه‌هاست. متأسفانه در کل بازی حوادث به نحوی اتفاق می‌افتد که احساس خاصی در گیمر شکل نمی‌گیرد؛ حتی ذره‌ای ترس در بطن بازی مشاهده نمی‌شود. پیداکردن منطق حل پازل‌های بازی گاهی چنان احمقانه است که دیگر جا برای پیداکردن ربطش به داستان بازی باقی نمی‌ماند.
**
آپدیت بازی Gear 5
استودیوThe Coalition  سازنده بازی Gear 5 اعلام کرده که بخش چندنفره Gear 5 از نسخه قبلی پشتیبانی نمی‌کند و تمامی محتویات بازی نظیر نقشه‌ها، در قالب بسته الحاقی رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین اعلام‌شده که محدودیتی برای تجربه‌ی این محتویات وجود ندارد و در بازی‌های عمومی و بازی‌های شخصی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. از طرفی Gears Packها هم در این نسخه حضور ندارند. بنابراین؛ برای خرید آیتم‌های تزئینی مورد نظرتان، باید وارد فروشگاه داخلی بازی شوید و به‌صورت مستقیم آیتم دلخواه‌تان را خریداری کنید. این آپدیت قطعا مورد پسند گیمرها قرار می‌گیرد. 
**
آپدیت بازی Fallout: New California
آپدیت 221 ماد یا بازی غیررسمی Fallout: New Vegas که با نام New California شناخته می‌شود، منتشر شد. آپدیت 221 بازی New California پس از آخرین به‌روزرسانی خود که هفت ماه پیش بود، منتشر شده است. به گفته سازندگان این آپدیت، تغییرات بزرگی روی این بازی اعمال می‌کند. همچنین بسیاری از ایرادات بازی با این آپدیت برطرف می‌شود. سازندگان بر این باورندکه ماد نیو کالیفرنیا درواقع یک پیش‌درآمد داستانی از بازی نیو وگاس است که داستان این دو را به یکدیگر متصل می‌کند. جدیدترین آپدیت این ماد درواقع قرار است بازیکن را به مراحل پایانی کار این پروژه نزدیک کند.
**
بازی The Occuptaion
درست است که این بازی با ایرادات زیادی روبه‌رو شده و از لحاظ فنی باگ‌های فراوانی دارد اما در عین ‌حال بازی‌اي سرگرم‌کننده محسوب می‌شود که داستانی متمایز دارد. داستان این بازی بنا بر مشکلات اخیر مهاجران در سراسر دنیاست. امروزه در کشورهای جهان اول ما شاهد مهاجرانی هستیم که دست از خانه و سرزمین خود کشیده‌اند تا بتوانند در کشوری با امکانات بهتر راحت‌تر زندگی کنند. بازی اشغال یا همان The Occuptaion با توجه به این مشکل جهانی ساخته ‌شده تا از جنبه یک بازی به آن نگاه شود. این بازی پرماجرا که روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پی سی و ایکس‌ باکس‌وان‌ قابل‌اجراست؛ داستان یک خبرنگار را به تصویر می‌کشد که داستان‌ها و رویدادهاي تروریستی را روایت می‌کند و برخلاف آثار اکشن یا ماجرایی که طی این سال‌ها در بازی‌های مختلف قابل‌مشاهده بود، از اتمسفری ساده و متفاوت بهره می‌برد. علاوه بر این؛ بخش داستانی بازی به‌خوبی با گیم‌پلی آن ادغام می‌شود و تمامی تصمیماتی که بازیکن می‌گیرد و فعالیت‌هایی که در جریان مراحل مختلف انجام می‌دهد، در پایان روی نتیجه‌گیری داستان تأثیر مستقیم خواهند داشت.
**

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: