کد خبر: ۱۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۸
مدیر افلاک‌نمای دانشگاه فردوسی از برگزاری ویژه‌برنامه ماه‌گرفتگی همزمان با ماه‌گرفتگی امشب در افلاک‌نمای دانشگاه فردوسی خبر داد.
محمدهادی طباطبایی با اعلام این خبر اظهار کرد: این برنامه از ساعت ۲۱ امشب تا ۵ بامداد برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم مردم آزاد است.

وی ادامه داد: ویژه‌برنامه ماه‌گرفتگی شامل بخش‌های رصد ماه‌گرفتگی با تلسکوپ، نمایش افلاک‌نما با موضوع ماه و تقویم‌های مختلف، کارگاه ماه‌گرفتگی، پذیرایی و اقامه نماز آیات است.

مدیر افلاک‌نمای دانشگاه فردوسی با اشاره به اینکه «ظرفیت سالن نمایش افلاک‌نما در هر سانس ۶۰ نفر است»، تصریح کرد: اگر تعداد افراد افزایش یابد، به تعداد سانس‌ها افزوده می‌شود و همچنین کارشناسان تا صبح پاسخ‌گوی سوالات بازدیدکنندگان هستند.

طباطبایی درخصوص رده سنی افرادی که می‌توانند در برنامه‌های افلاک‌نمای دانشگاه فردوسی شرکت کنند، گفت: کودکان زیر ۳ سال اجازه شرکت در برنامه را ندارند و کودکان ۳-۴ سال هم برنامه مخصوص به خودشان را دارند.

وی با اشاره به اینکه هزینه شرکت در این برنامه ۳۰ هزار تومان است، عنوان کرد: افرادی که خواهان شرکت دراین برنامه، رزرو بلیط و آگاهی از اطلاع‌رسانی‌های بعدی هستند، به سایت www.fum360.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۸۸۰۰۴۶۶ تماس بگیرند تا هماهنگی لازم انجام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: