کد خبر: ۱۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۲۶ تير ۱۳۹۸
مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد خبرداد:
مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد با اشاره به قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی ابلاغی از سوی مجلس شورای اسلامی، از آغاز پیاده‌سازی سیستم مدیریت انرژی در مجموعه‌های شهرداری مشهد خبر داد.
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، هدا پیروی با اشاره به نقش مهم استانداردISO 50001 در کاهش مصرف و هزینه‌های انرژی، در خصوص اهداف استقرار این استاندارد در مجموعه شهرداری مشهد گفت: ایجاد فرهنگ اصلاح الگوی مصرف انرژی، ایجاد سیستم پایش مصرف انرژی و شناسایی فرصت‌های بهبود عملکرد و مدیریت مصرف انرژی از مهمترین اهداف پیاده سازی این استاندارد می باشد.
وی اظهار داشت: اجرای پروژه استقرار انرژی استانداردISO 50001 در 8 ساختمان سازمان پایانه‌های مسافربری به عنوان اولین مجموعه در شهرداری مشهد از آذرماه 1397 به مدت 12 ماه با مشارکت و نظارت دفتر نوسازی و تحول سازمانی آغاز شده و پس از آن با هماهنگی کمیسیون و کارگروه‌های انرژی در سایر مجموعه¬های شهرداری مشهد نیز اجرا خواهد شد.
پیروی از مهم‌ترین اهداف انتخاب سازمان پایانه‌های مسافربری به عنوان اولین مجموعه؛ به تمایل مدیریت این مجموعه، وسیع و متنوع بودن ساختمان ها و فضاها و همچنین وجود زیر ساخت های مناسب در این سازمان اشاره کرد.
وی همچنین در خصوص مزایای پیاده سازی سیستم مدیریت انرژی ISO 50001 در شهرداری مشهد افزود: استفاده بهینه از منابع انرژی و افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌های انرژی بدون کاهش سطح کیفیت، افزایش کارایی مصرف انرژی، حفاظت زیست محیطی، اقدام شهرداری در راستای بهبود مستمر در استفاده از انرژی از مزایای پیاده سازی این سیستم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: