کد خبر: ۱۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۲۶ تير ۱۳۹۸
ریزش قابل توجه نرخ دلار قیمت خودرو های وارداتی و داخلی را در سراشیبی سقوط قرار داده است.
به گزارش قلم، نرخ دلار در بازار آزاد امروز با ریزش قابل توجهی نسبت به روز گذشته در کانال ۱۱ هزار تومان قرار گرفت و به موازات آن، قیمت خودروهای داخلی و خارجی روند نزولی به خود گرفت.

به گفته فعالان بازار خودرو کاهش قیمت‌ها از چند هفته گذشته آغاز شده و امروز شیب بیشتری به خود گرفته است. پیش بینی کارشناسان گواه این است که روند نزولی قیمت در خودروهای وارداتی و داخلی ادامه دار باشد.

فریور مرادی یکی از نمایشگاه داران شرق تهران، در خصوص وضعیت امروز بازار خودرو گفت:  قیمت‌ خودورهای وارداتی و داخلی  شکسته شده و تقریبا خرید و فروش در بازار با اُفت چشم گیری همراه است.

مرادی تصریح کرد: مشتریان به علت روند نزولی قیمت خودرو منتظر کاهش دوباره قیمت‌ها هستند.

حال بازار فروش خودروهای داخلی و خارجی چطور است؟ + جدول

وی در خصوص تغییرات قیمتی در بازار خودرو‌های وارداتی اظهار کرد: با توجه به کاهش نرخ دلار چانگان با کاهش ۱۰ میلیون تومانی به ۱۷۰ میلیون تومان رسید، النترا نیز با کاهش ۲۰ میلیون تومانی، ۵۰۰ میلیون تومان معامله شد. خودرو‌های مونتاژی نظیر پژو ۲۰۰۸ با افت  ۱۵ میلیون تومانی در بازار ۳۱۵ میلیون تومان داد و ستد شد و سراتو با کاهش ۱۰ میلیون تومانی به ۲۹۷ میلیون تومان رسید.

 

حال بازار فروش خودروهای داخلی و خارجی چطور است؟ + جدول

مرادی ادامه داد: خودرو‌های داخلی هم از کاهش قیمت‌ها بی نصیب نبودند. سمند با کاهش ۲.۵ میلیون تومانی به ۷۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار مدل V۸  با افت ۶ میلیون تومانی به ۹۴.۲۰۰ میلیون تومان،  پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با کاهش ۳ میلیون تومانی به ۹۴.۵۰۰ میلیون تومان، پژو ۴۰۵  با کاهش  یک و نیم میلیون تومانی به ۷۷.۲۰۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با کاهش ۳.۵ میلیون تومانی به ۷۹.۵۰۰ میلیون تومان رسید.

وی در مورد محصولات سایپا گفت: خودروهای گروه سایپا به علت فاکتور شدن از ثبات قیمتی در بازار همراه بوده اند.

جدول قیمت برخی از خودرو‌های داخلی امروز ۹۸/۰۴/۲۵ قیمت خودروهای داخلی و خارجی سراشیبی شد

قیمت خودروهای داخلی و خارجی سراشیبی شد

قیمت خودروهای داخلی و خارجی سراشیبی شدمنبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: