کد خبر: ۱۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۸
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد:
هما، افزایش قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران_مشهد را تکذیب کرد و قیمت اعلام شده سازمان تعزیرات را مربوط به کلاس بیزینس دانست.
به گزارش قلم به نقل از  روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، روز گذشته، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از بالا بودن قیمت بلیت "هما" در مسیر مشهد مقدس، عدم نظارت بر قیمت ها و نامشخص بودن کف وسقف قیمت بلیت هواپیما اظهار نارضایتی کرد.

از آنجا که متولی تعیین قیمت بلیت هواپیما، انجمن شرکت‌های هواپیمایی بوده و سازمان هواپیمایی کشوری ناظر بر رعایت قیمت‌ها است، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" نیز بعنوان ایرلاین ملی و شرکت دولتی از قیمت‌های مصوب انجمن تبعیت می کند و در هیچ یک از مسیرهای پروازی خود قیمت‌های بالاتری را ارائه نکرده است.

 قیمت بلیت "هما" در مسیر تهران_مشهد، از مبلغ ۲ میلیون و ۷۳۰ هزار ریال (کف قیمت) تا مبلغ ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال(سفف قیمت) ارائه می شود و قیمت اعلام شده توسط سخنگوی  سازمان تعزیرات حکومتی مربوط به کلاس بیزینس بوده است که با توجه به نرخ گذاری انجمن شرکت‌های هواپیمایی برای کلاس اکونومی و بیزینس، این نرخ در محدوده نظارتی انجمن و سازمان هواپیمایی کشوری است.

 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" آمادگی لازم جهت پاسخگویی به شبهات ایجاد شده برای سازمان های نظارتی را از طریق مراجع نظارتی خود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: