کد خبر: ۱۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۳ - ۲۵ تير ۱۳۹۸
نمایشگاه توانمندی‌های تخصصی صنعتی ایران-تبریز (واحدهای تولیدی تبریز ) در محل نمایشگاه بین المللی تبریز با حضور هیئت تجار عراقی برگزار شد.

به گزارش قلم از روابط عمومی شرکت سیمان صوفیان، پنج شنبه ۲۰ تیر۹۸ با هماهنگی اتاق بازرگانی تبریز، تولیدکنندگان استان آذربایجان شرقی؛ نمایشگاهی برای بازدید هیئت تجار عراقی و مذاکرات واحدهای تولیدی با این هیئت تجاری راه اندازی کردند که با حضور فعال یکی از شرکت‌های تابعه سیمان تامین شستا همراه شد .

نجفی مدیرعامل شرکت سیمان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه، بستر مناسبی برای بازاریابی و معرفی کالای ایرانی به بازار دنیا و خاصه کشور همسایه عراق بود که نتایج بزرگی مانند حضور در بازارهای صادرات و ارتباط جهت مذاکره و تعامل بین مشتریان خارجی را به دنبال خواهد داشت.

مدیر عامل سیمان صوفیان: سیمان ایرانی قابل عرضه و رقابت در سراسر دنیاست

او تصریح کرد: صنعت ساختمان از جمله صنایعی است که در ایران مطابق با علم روز و استاندارد های جهانی پیشرفت کرده و پتانسیل موجود در کشور به گونه‌ای است که می‌تواند در سراسر دنیا عرضه شده و به رقابت بپردازد.

مدیرعامل صوفیان تاکید کرد: با وجود توانمندی‌هایی که در شرکت سیمان صوفیان وجود دارد می‌توانیم بازارهای کشورهای همسایه را که فاقد این پتانسیل‌ها هستند جذب کرده و ارز آوری بسیاری در این خصوص داشته باشیم.

نجفی با اشاره به اهمیت جایگاه سیمان صوفیان در میان کارخانه‌های استان و شمالغرب کشور، افزود: شرکت سیمان صوفیان توان فنی و تخصص لازم، جهت تولید انواع سیمان پرتلند خاکستری را داراست که بسته به وضعیت بازار، به تولید و عرضه انواع مختلف سیمان اقدام می‌کند.

وی با اشاره به تنوع محصولات افزود: محصولات تولیدی کنونی سیمان صوفیان شامل سیمان پرتلند پوزولانی، سیمان پرتلند پوزولانی ویژه، سیمان پرتلند تیپ ۲،تیپ ۵ ،تیپ ۴۲۵-۱ (CEM I 42.5 R & CEM I 42.5 N)وتیپ ۵۲۵-۱ است.

مدیر عامل سیمان صوفیان: سیمان ایرانی قابل عرضه و رقابت در سراسر دنیاست مدیر عامل سیمان صوفیان: سیمان ایرانی قابل عرضه و رقابت در سراسر دنیاست

https://simankhabar.ir/?p=18581

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: