کد خبر: ۱۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۸
شهردار مشهد در دیدار با شهردار نجف اشرف تاکید کرد؛
شهردار مشهد ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و همراهی شهرداری نجف و سرکنسول عراق گفت: امیدواریم امسال هم در بحث راهپیمایی اربعین با همکاری‌های لازم، به خوبی گذشته عمل کنیم.
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در نشست کارشناسی و عملیاتی با هیات شهرداری نجف و سرکنسول کشور عراق در خصوص هماهنگی هرچه بیشتر دو شهر برای میزبانی از زائرین اربعین تاکید و با عنوان اینکه این جلسات باعث آشنایی بیشتر با شهر زائرپذیر مشهد می‎شود، خاطرنشان کرد: روش کار ما در خدمت‏رسانی به زائرین اربعین، همواره ثابت بوده است و تعداد مشخصی از انواع فعالیت و نیرو برای خدمات‎‏رسانی به زوار در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه برای همراهی بیشتر نیاز به معرفی یک نماینده از سوی شهرداری نجف است، تصریح کرد: در سال‏های گذشته همکاری سرکنسول عراق و شهرداری نجف با ما نزدیک و خوب بوده است اما برای خدمات‏رسانی بهتر و کامل‏تر نیاز است که از سوی شهرداری این شهر نماینده‏ای معرفی شود تا ضمن تسهیل امور، خدمات رسانی با سرعت بیشتری صورت گیرد.
شهردار مشهد ضمن اشاره به جابه‎جایی بیش از 9 میلیون نفر زائر به کشور عراق، بیان کرد: حضور شهردار نجف، معاون ایشان و سرکنسول عراق حرکت رو به جلویی در جهت انجام خدمت‎‏رسانی پسندیده‎تر برای این حجم زائر و مسافر به حساب می‏آید.
وی در خصوص پیشنهاد سرکنسول عراق مبنی برای تقویت فضای سبز نجف اشرف توسط زوار ایرانی هم ادامه داد: پیشنهاد اینکه هر زائر ایرانی با گلدانی وارد شهر نجف شود که به مشکلات محیط‏زیستی و افزایش فضای سبز این شهر کمک شود را باید مورد بررسی قرار دهیم و در صورت تائید، نمونه‎های مقاوم به کم‌آبی را انتخاب کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: