کد خبر: ۱۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۴ تير ۱۳۹۸
شهردار مشهد مطرح کرد:
شهردار مشهد به ارتباطات فرهنگی غنی بین ایران و لبنان از گذشته تا امروز اشاره کرد و گفت: لبنان همیشه یکی از کشورهای مورد علاقه ایرانیان بوده و ارتباطات فرهنگی قدیمی بر این قضیه تاکید دارد.
به گزارش قلم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در نشست کارشناسی و عملیاتی با رییس اتحادیه شهرداران ضاحیه بیروت و شهردار بعلبک کشور لبنان اظهار داشت: خرسندم که در این جلسه به موارد شاخص و عینی و قابل عملیاتی شدن اشاره شد.
وی با بیان اینکه در چند روز گذشته در خصوص برخی از موضوعات مشورت و گفتگو کردیم، گفت: از موارد مطرح شده می‌توانیم به برخی بپردازیم و عملا اجرایی کردن تفاهمی که در گذشته داشته‌ایم را مدنظر قرار دهیم.
کلائی با تشکر از دعوت شهردار بعلبک برای سفر به لبنان افزود: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ماه‌های آینده به لبنان سفر خواهیم کرد و امیدوارم تا آن روز همکاری‌های فی مابین برای به ثمر رساندن پروژه‌ها به نتیجه مطلوب رسیده باشد.
شهردار مشهد افزود: ما تلاش می‌کنیم سرمایه‌گذاران و علاقمندان به همکاری را با خود به این سفر ببریم.
کلائی با بیان اینکه لبنان همیشه یکی از کشورهای مورد علاقه ایرانیان بوده و ارتباطات فرهنگی قدیمی بر این قضیه تاکید دارد، گفت: امیدوارم شهرداری مشهد و شهرداری شهرهای بعلبک و ضایحه بیروت اهتمام کنند که موارد مطرح شدن به سمت عملی شدن پیش برود.
در این جلسه رییس اتحادیه شهرداران ضاحیه بیروت و شهردار بعلبک مشکلات فضای سبز، خدمات شهری و آلودگی هوای این شهرها و پروژه‌های راهبردی در خصوص رفع این مشکلات را مطرح کردند و برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی مشترک با مشهد را پیشنهاد دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: