کد خبر: ۱۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۳ تير ۱۳۹۸
در روزهای اخیر اتفاقات عجیبی در باغ کتاب تهران، به عنوان سومین مجتمع سینمایی پرفروش کشور رخ داده است. از جمله دیشب (شنبه ۲۲ تیر)، برای دومین بار، مراجعه‌کنندگان به این پردیس سینمایی، با چراغ‌های خاموش و برخورد ماموران حراست روبه‌رو شدند.

به گزارش قلم، هفته گذشته گزارشی منتشر شد از ماجرای عجیبی که در پردیس سینمایی باغ کتاب رخ داد. اتفاقی که برای مخاطبان فیلم‌های اکران شده در این پردیس سینمایی در سانس‌های پایانی شب رخ داد. وقتی مخاطبان بعد از تماشای فیلم از سالن بیرون آمدند و با درهای بسته و سالن‌های انتظار تاریک روبه‌رو شدند. در گفت‌وگو و بحث میان مخاطبان و حراست این پردیس، نگهبانان اعلام کردند که ساعت کاری این مجموعه تا ساعت ۲۲ است و پس از آن مجموعه تعطیل می‌شود. شامگاه شنبه ۲۲ تیر هم این اتفاق یک بار دیگر هم رخ داد و باعث تنش در این مجموعه و ایجاد مشکلات برای مراجعان شد. 

در حال حاضر هم شنیده شده است که مدیریت مجموعه فرهنگی باغ کتاب تصمیمش برای خاموشی این مجموعه در ساعات پایانی شب را قرار نیست تغییر بدهد و خط و نشان کشیده‌اند از امشب هم ساعت ۱۱ سالن‌های این مجموعه به طور کلی خاموش خواهد شد. 

این درحالی‌است که در فصل تابستان، بهترین زمان برای بهره‌برداری و استقبال مخاطبان از سالن‌های سینما در سانس‌های پایانی شب است و قطعا این موضوع به این پردیس سینمایی ضربه خواهد زد.

به نظر می‌رسد تنها دلیل این اتفاق، مدیریت دوگانه این مجموعه باشد. مدیریت و بهره‌برداری از پردیس سینمایی مجموعه فرهنگی باغ کتاب در زمان افتتاح به مدت چهار سال به یک پیمانکار واگذار شد و کل مجموعه یک مدیریت جداگانه دیگر دارد. اتفاقی که در روزهای اخیر در این پردیس سینمایی رخ داده ناشی  از این موضوع است و دود آن تنها به چشم مخاطبی می‌رود که این پردیس را برای گذران اوقات پایانی روزهای گرم تابستان انتخاب می‌کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: