کد خبر: ۱۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۲۳ تير ۱۳۹۸
مسابقات کشوری بدمینتون دختران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور هفت تیم از استان‌های مختلف در شاهرود آغاز شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود پنجشنبه در حاشیه افتتاحیه این مسابقات گفت: مسابقه بدمینتون ویژه دانشجویان دختر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور جام شهید مرتضی عبداللهی در دهه کرامت از ۲۰ تا ۲۳ تیرماه برگزار می‌شود.

سیداحمد ابوالقاسمی فر درباره سطح برگزاری این مسابقات یادآورشد: این دوره از مسابقات یکی از برنامه‌های کشوری مصوب سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است که با حضور تیم‌هایی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، همدان، قزوین، اصفهان، خوزستان و سمنان با رقابت نفرات تیم‌های برگزیده کشوری در خانه بدمینتون شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه آئین اختتامیه مسابقات هم ۲۳ تیرماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: مسابقات ورزشی واحدهای دانشگاه آزاد در رشته‌های مختلف همه ساله به میزبانی یکی از واحدهای دانشگاهی کشور و با حضور دانشجویان قهرمان برگزار می‌شود.

ابوالقاسمی فر ابراز داشت: از برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در این مسابقات گردهمایی و تجدید میثاق تیم‌های شرکت کننده در محل یادمان شهدای گمنام این واحد دانشگاهی، شرکت در تور زیارتی امامزاده محمد بسطام، آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی و سفر تفریحی وسیاحتی به مراکز خوش آب وهوای شاهرود است.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد شاهرود با ارائه امکانات، توانایی‌های ورزشی و ابراز آمادگی موافقت سازمان مرکزی دانشگاه را برای برگزاری این دوره از مسابقات را کسب کرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در خصوص امکانات این واحد دانشگاهی گفت: امکانات ورزش واحد شاهرود در استان سمنان کم نظیر بوده ودارای ۲ زمین چمن و سالن‌های سرپوشیده فوتسال، کشتی، بدنسازی، والیبال، بسکتبال و بدمینتون با تجهیزات کامل است.

ابوالقاسمی فر از نایب قهرمانی تیم ۶ نفره دانشگاه آزاد شاهرود در دوره قبل که در قوچان برگزار شد، خبر داد و افزود: امسال با دارا بودن همان تیم به عنوان تیم منتخب استان سمنان و با بهره مندی از امتیاز میزبانی به دنبال کسب سکوی قهرمانی است.

همزمان با برگزاری مسابقه کشوری بدمینتون خواهران در شاهرود، مسابقه کشوری بدمینتون برادران نیز در فیروزکوه برگزار می گردد.

بازیکن منتخب این مسابقه ها برای عضویت در تیم‌های لیگ برتر دانشگاه و مسابقات برون مرزی اولویت دارند.

اجرای نمایشی ورزشکاران باستانی کار شهرستان شاهرود و رژه تیم‌های شرکت کننده از جمله برنامه‌های آیین افتتاحیه بود.

چند تن از مسؤولان شهرستان، ورزشکاران، سرپرستان تیم‌ها و خانواده شهید مدافع حرم مرتضی عبداللهی نیز در این آیین حضور داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: