کد خبر: ۱۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۲۲ تير ۱۳۹۸
هافبک تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت به پرسپولیس، گفت: دیگر پیشنهادات را چندان جدی نگرفتم، چرا که باید به پرسپولیس بر می‌گشتم.
«وحید امیری» که امروز (شنبه) پس از حضوری ناموفق در لیگ ترکیه و با امضای قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس بازگشت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خوشحالم که به خانه خودم بازگشتم. همه می‌دانند که پیشنهاداتی از دیگر باشگاه‌ها داشتم اما حتی خواسته‌هایم را به آنان اعلام نکردم، چراکه باید به اینجا می‌آمدم.

وی افزود: اگر روند امضای قرارداد به طول انجامید به دلیل این بود که باید ابتدا تکلیف قراردادم با تیم ترکیه‌ای را مشخص می‌کردم تا مشکلی ایجاد نشود.
امیری ادامه داد: خیلی خوشالم که برگشتم و باید پرسپولیس که همیشه جایگاه بالایی داشته است را در موقعیت مناسب حفظ کنیم و موجب شادی دوباره هواداران شویم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: می‌دانم هواداران بابت سال گذشته از من ناراحت هستند. بعضی هم هنوز من را نبخشیده اند. این احساسات را درک می کنم و در مقابل آن حرفی نمی زنم. من فقط امیدوارم با تلاشی که برای پرسپولیس خواهم کرد دل هواداران پرسپولیس را بار دیگر به دست بیاورم. امیدوارم همه ما در کنار هم بتوانیم موفقیت های پرسپولیس را ادامه دهیم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی گفت: فردا راهی ترکیه خواهم شد تا به اردوی تیم اضافه شوم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: