کد خبر: ۱۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۸
سرمربی تیم والیبال دانشجویان ایران در پیامی به جامعه والیبال کشور بخاطر نتایج ضعیف والیبالیست ها در سی امین دوره یونیورسیاد عذرخواهی کرد و در این خصوص توضیح داد.
«علی پورعروجی» امروز شنبه در این پیام نوشته است: با توجه به مشغله مسعود ارمات در تیم جوانان (سرمربی سابق تیم والیبال دانشجویان) و حتی به توصیه وی و دیگران، مسئولیت تیم والیبال دانشجویان راقبول کردم.
وی گفت: ما از دوستان قدیمی هستیم و هیچ تعارضی بین ما نیست و من را نیز به جای آنها منصوب نکردند. بلکه با پیشنهاد و همکاری آنان به عنوان مربی تیم دانشجویان انتخاب شدم.
سرمربی تیم والیبال دانشجویان ایران تصریح کرد: با توجه به کمبود وقت نباید این مسئولیت را می پذیرفتم و فقط قصدم کمک بود که متاسفانه میسر نشد.
پورعروجی در سی امین دوره یونیورسیاد (رقابت های دانشجویان جهان) خاطر نشان کرد: در زمان کوتاهی که داشتیم، همه اعضای تیم، مسئولان، کادر فنی و بازیکنان زحمات فراوانی کشیدند. اما زمانی که در دو دیدار اول مقابل فرانسه ولهستان مغلوب شدیم و مشخص شد از گروه صعود نمی کنیم بازیکنان انگیزه لازم را برای ادامه از دست دادند.
وی ادامه داد: سطح کیفی مسابقات هم بسیار بالا بود و در گروه خیلی سختی قرار داشتیم. ضمن اینکه تیم ها با نفرات حرفه ای در مسابقات شرکت کرده بودند.
او در ادامه از زحمات فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی قدردانی کرد و گفت: در هرحال برای این نتایج از جامعه فهیم والیبال و ورزش دانشگاهی کشور به سهم خود عذرخواهی می کنم که نتوانستم انتظارات را برآورده سازم.
سرمربی تیم والیبال دانشجویان ایران موفقیت های سایر رشته های حاضر در کاروان ورزشی دانشجویان را که به میزبانی کشور ایتالیا در حال برگزاری است، تبریک گفت.
تیم والیبال دانشجویان ایران در دوره گذشته این رقابت ها که به میزبانی چین تایپه برگزار شد با هدایت مسعود آرمات توانست برای نخستین بار در تاریخ حضورش در چنین رویدادی به مقام قهرمانی برسد.

سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است و ایران با ۴۱ ورزشکار در ۴ رشته در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: