کد خبر: ۱۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۲۲ تير ۱۳۹۸
وزیر تعاون خبر داد؛
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توییتی نوشت: با پیگیری‌های ویژه مدیریت جوان و کارآمد، امسال ۱۷۸ هزار خانوار که مستمری آنها تکنفره بود، از این پس مستمری خود را بر اساس تعداد نفرات خانوار دریافت می‌کنند.

به گزارش قلم، محمد شریعتمداری وزیر تعاون در این توییت تاکید کرده است که با حمایت دولت، مجلس و عنایت خاص آنها در سال جاری، نه تنها ۲۰۰ هزار خانوار از لیست مستمری بگیران سازمان بهزیستی حذف نشدند، بلکه ۱۷۸ هزار خانوار نیز مستمری خود را بر اساس تعداد نفرات خانوار می‌گیرند.

وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی اعلام کرد: با توجه به اجرا برنامه نهضتی جوانگرایی نخبگان درعرصه مدیریت عالی کشور از این پس مستمرا نتایج و ثمرات ارزشمند مدیریت جوانان منصوب درپست های مدیریت عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استحضار ملت برگوار کشور خواهد رسید.
شریعتمداری در ادامه نوشت: کاهش ۸ سال سن مدیریتی، انتصاب ۵ دهه شصتی به عنوان معاون و دستیار وزیر، انتشار اطلاعات مدیریتی ۵ صندوق تابعه، افزایش ۱۰ درصد مدیران زیر ۴۰ سال شرکتهای تابعه، ایجاد ۵ گام شفافیت در وام‌های کم بهره، مجوزتعاون، ضمانت نامه‌ها، حقوق، بدهکاران و واگذاری بورسی شرکت‌ها از وعده‌های تحقق یافته بودند.
وزیرتعاون، کار ورفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: درسایه جوانگرایی و مدیریت جوان و کارآمد بخش تعاون از اقتصاد ایران درهفته تعاون برای اولین بار تعاونی‌ها از نعمت صندوق تأمین منابع مالی خرد تضمین شده که تحولی درعرصه حمایت از تعاونی‌های نوبنیاد و دانش بنیان است برخوردار شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: