کد خبر: ۱۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۸
محمدرضا کلائی، شهردار مشهد صبح امروز درجمع خبرنگاران ضمن عذرخواهی از جامعه رسانه‌ای كشور به خاطر حواشی روز قبل با استعفای معاون فرهنگی خود موافقت كرد .

به گزارش قلم، شهردار مشهد محمدرضا کلایی، شهردار مشهد امروز در جمع خبرنگاران گفت: اتفاق دیروز فارغ از اینکه زمینه این کار برعهده چه کسی بود، اتفاق نامناسبی بود. من از جامعه خبری عذرخواهی می‌کنم.

شهردار مشهد ادامه داد: بعد از اتفاق دیروز در فاصله کمی، آقای زارعی ابراز تاسف کردند و استعفا دادند. باید سنجبده عمل می‌کردیم. 

وی اظهار داشت: ما باید رفتاری غیر رفتار مرسوم داشته باشیم، استعفای او را پذیرفتم. زارعی اقدام شجاعانه کرد و افکار عمومی را درک کرد من هم فارغ از آن، رکن چهارم دموکراسی یعنی رسانه را قبول دارم.

کلایی گفت: از امروز برای معاونت فرهنگی اجتماعی، سرپرست خواهیم گذاشت. ما در رفتارهایی که داریم باید روی عنصر صداقت و شفافیت کار کنیم. هزینه بابت این امر را بپذیریم حتی اگر به زیان بنده است. باید هزینه این اتفاق را بپردازم.

شهردار مشهد گفت: جامعه خبرنگاری و اهالی رسانه می‌توانند روی شهر مشهد به عنوان نقطه ای که مدیرانش پاسخگو هستند، حساب کنند. من به نوعی با از دست دادن یکی از مدیران شهر، هزینه اش را می‌پذیرم. من هم باید رعایت امور خصوصی را می‌کردم. همه از جمله بنده، باید سهم خودمان را در اتفاقات بپذیریم.

منبع: شهرآرانیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: