کد خبر: ۱۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۸
سالاری گفت:معیشت و درمان مستمری بگیران و همچنین امید به آینده و درمان بیمه شدگان وابسته به خدمات سازمان تأمین اجتماعی است.
به گزارش قلم، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در اولین جلسه شورای معاونین سازمان تأمین اجتماعی که به ریاست وی برگزار شد، اظهار کرد: کار در سازمان تأمین اجتماعی مهم و جامعه هدف آن گسترده است.

سالاری افزود: نوع و کیفیت خدمات این سازمان بر زندگی جمعیت بسیار زیادی اثرگذار است، معیشت و درمان مستمری بگیران و همچنین امید به آینده و درمان بیمه شدگان وابسته به خدمات سازمان تأمین اجتماعی است.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور در سال جاری شرایط خاصی است، گفت: صرفه جویی و مدیریت مصارف از اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی خواهد بود و این امر باید به گونه‌ای انجام شود که خدمت رسانی به جامعه هدف به خوبی و بدون نقص انجام شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: جلب رضایت مخاطبان را از دیگر اولویت‌های بسیار مهم در سازمان تأمین اجتماعی برشمرد، با توجه به راه‌اندازی سامانه ارتباط با مخاطبان در این سازمان باید میزان رضایتمندی جامعه را ارزیابی کنیم و خدمات را به گونه‌ای ارائه دهیم که منجر به رضایتمندی جامعه باشد.

دکتر سالاری افزود: افزایش رضایتمندی تا حد زیادی به کیفیت رفتار ما با جامعه بستگی دارد و می‌توان با رفتار صحیح بدون ایجاد هزینه بیشتر رضایتمندی مخاطبان را افزایش داد. توجه به مسئولیت اجتماعی و انجام فعالیت‌های فرهنگی برای اقشار وسیعی از جامعه مخاطبان سازمان نیز در همین راستا دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه تجمیع و تنقیح بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری را از دیگر مسائل دارای اهمیت در سازمان تأمین اجتماعی است، گفت: این کار تا پایان سال تکمیل می‌شود و امیدواریم با تکمیل این برنامه روند خدمت‌رسانی به مخاطبان با شفافیت بیشتری همراه باشد و خدمات با ضوابط مشخصی ارائه شود.

دکتر سالاری با تاکید بر اینکه، استفاده کامل از ظرفیت‌های درونی سازمان تأمین اجتماعی مهم است، اضافه کرد: با افزایش انسجام درونی و استفاده کامل از ظرفیت سازمان، مسائل برون سازمانی را نیز به نحو مناسب‌تری پیگیری خواهیم کرد.

سالاری در ادامه این جلسه که با حضور رضا راعی و محمدحسن زدا به منظور تکریم و معارفه قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های دکتر راعی در دوران تصدی مسئولیت در سازمان تأمین اجتماعی تشکر کرد و گفت: دکتر راعی عهده دار زحمات قابل توجهی بودند و امیدواریم از ظرفیت و تجارب ایشان استفاده کنیم.

رضا راعی، قائم مقام سابق سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: خدمت در سازمان تأمین اجتماعی افتخار بزرگی است که نصیب من شد و بیش از ۵ و نیم سال در خدمت این سازمان بودم.

وی با اشاره به اینکه در این سال‌ها مسئولیت شورای برنامه ریزی استراتژیک و شورای فاوا و همچنین جلسات متعدد دیگری را برعهده داشته است، ضمن پوزش از کاستی‌های احتمالی گفت: خوشحالم که آقای زدا این مسئولیت را قبول کرده‌اند و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.

محمدحسن زدا، قائم مقام سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه ضمن تشکر از اعتماد دکتر سالاری گفت: از زحمات و تلاش‌های دکتر راعی در دوره تصدی مسئولیت قائم‌مقامی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تشکر می‌کنم.

وی افزود: همکاران سازمان تأمین اجتماعی به عنوان مجموعه‌ای منسجم و تلاشگر برای ارتقاء خدمات این سازمان به جامعه تحت پوشش و انجام وظایف خود در قبال عموم مردم و نظام اسلامی با تمام وجود در صحنه هستند.

زدا اظهار داشت: با انتصاب سالاری به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی دوران جدیدی از تلاش و فعالیت برای خدمت به جامعه هدف شروع شده است و امیدواریم با تلاش و همت مضاعف مدیران و همکاران در سراسر کشور بتوانیم اهداف عالی سازمان در خدمت به مردم و تکالیف خود در قبال نظام اسلامی را به خوبی انجام دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: