کد خبر: ۱۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۱۸ تير ۱۳۹۸
تحویل گیری نیروگاه خلیج فارس، پیگیری واگذاری ۸ درصد پالایشگاه نفت بندرعباس به تامین اجتماعی از سازمان خصوصی سازی و ... بخشی از فعالیت‌های معاونت اقتصادی در یک سال گذشته اجرا کرده اند.

به گزارش قلم، تحویل گیری نیروگاه خلیج فارس، پیگیری دریافت مطالبات سازمان از دولت از طریق آئین نامه اجرایی بند "و" بند "ه" تبصره (۵) قانون بودجه کل کشور، پیگیری واگذاری ۸ درصد پالایشگاه نفت بندرعباس به این سازمان از سازمان خصوصی سازی و پیگیری واگذاری سهام متعلق به دولت در ۱۸ شرکت بخشی از فعالیت‌های معاونت اقتصادی و برنامه ریزی این سازمان در یک سال گذشته است.

‏ ثبت اطلاعات شرکت‌ها در سامانه الکترونیک تدارکات، ارائه گزارش مستمر در خصوص اطلاعات اعضا هیأت مدیره شرکت‌ها و مؤسسات تابعه و ثبت اطلاعات در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پیگیری مستمر اقدامات شرکت‌ها و مؤسسات تابعه در اجرای تکالیف مجامع و ارائه گزارش به هیأت مدیره سازمان از دیگر فعالیت‌های معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی در سال ۹۷ است.

از دیگر فعالیت‌های حوزه معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تأمین اجتماعی می‌توان تدوین، نظارت و کنترل بر برنامه‌های عملیاتی سال ۱۳۹۸، تهیه گزارش عملکرد برنامه‌های عملیاتی سال ۹۷ سازمان، تدوین برنامه‌های عملیاتی اقتصاد مقاومتی در سازمان تأمین اجتماعی، ابلاغ بخشنامه حمایت از کالاها و خدمات ایرانی را برشمرد.

همچنین معاونت اقتصادی و برنامه ریزی در همین مدت؛ تهیه و ابلاغ سند نظام جامع آماری سازمان، راه اندازی و بهره برداری از داشبورد سیستم تجمیع MISستادی (BI)، تهیه و ابلاغ شناسنامه اقلام آماری در بخش‌های بیمه‌ای، درمان مستقیم و غیرمستقیم، مالی و شاخص‌های کلیدی، محاسبات اکچوئریال سازمان بر اساس مدل سازمان بین المللی کار؛ استاندارد سازی کد فعالیت اقتصادی سازمان بر اساس طبقه بندی استاندارد ISIC و استاندارد سازی کد مشاغل سازمان بر اساس طبقه بندی استاندارد ISCO را اجرایی کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: