کد خبر: ۱۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۸ تير ۱۳۹۸
سازمان هواشناسی اعلام کرد؛
براساس نقشه‌های هواشناسی امروز برای ۶ استان کشور افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.
به گزارش قلم، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز برای نواحی شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی، بخش‌هایی از شمال شرق کشور در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

همچنین در بعدازظهر امروز برای ارتفاعات زاگرس جنوبی در استان‌های کرمان و هرمزگان و بخش‌هایی از جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه علاوه بر نواحی ذکر شده برای سواحل خزر بارش باران گاهی به صورت رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود. روز‌های جمعه و شنبه برای بخش‌هایی از شمال غرب، سواحل غربی دریای خزر و همچنین بخش‌هایی از جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

از امروز تا شنبه برای نواحی شرق کشور به ویژه منطقه زابل تداوم وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش بینی می‌شود. در این مدت برای بخش‌هایی از مرکز کشور در استان‌های سمنان، شمال اصفهان، یزد، شمال کرمان، قم، جنوب تهران، مرکزی و همچنین در بخش‌هایی از جنوب غرب کشور در بعدازظهر وزش باد شدید موقت گاهی گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: