کد خبر: ۱۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۸
فراخوان سومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام منتشر شد.
به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با همکاری موسسه خانه کتاب و مشارکت مولفان و پدیدآورندگان کتاب، سومین جایزه کتاب سال استان ایلام را برگزار می‌کنند.

سومین جایزه کتاب سال استان ایلام با هدف حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و مصححان و ناشران متعهد و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی، اعتلا و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در آذرماه ۱۳۹۸ برگزار می شود.  

آثار منتشرشده مولفان و پدیدآورندگان ایرانی و خارجی در حوزه ایلام شناسی، آثار مولفان و پدیدآورندگان ایلامی در تمام حوزه‌ها، آثاری که برای اولین‌بار در سال ۱۳۹۷ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ شده باشند می‌توانند در سومین دوره جایزه کتاب سال شرکت کنند. ملاک سال انتشار، شناسنامه کتاب خواهد بود.

بر اساس این فراخوان، آثار در سه گروه تالیف، ترجمه و احیاء قابل بررسی است و  ویراست جدید آثار علمی، چنان‌چه به تشخیص گروه داوری ۴۰درصد نسبت به ویراست قبلی تغییر کرده باشد، مجددا قابل بررسی خواهد بود. همچنین کتاب‌های آموزشی از دایره انتخاب و داوری جایزه کتاب سال خارج می‌شوند.

هر جلد از کتاب‌های دوره‌ای در صورت استقلال محتوایی، حکم یک کتاب مستقل را دارد در غیر این صورت بررسی کتاب منوط به ارائه نیمی از مجلدات است. همچنین کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد و هر مولف باید دو نسخه از اثر خود را برای شرکت در داوری حداکثر تا پایان شهریورماه به دبیرخانه این جایزه ارسال کند. آثار دریافت‌شده بازگردانده نمی‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در سومین جایزه کتاب سال استان ایلام تا پایان شهریور سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال ایلام واقع در ایلام، انتهای خیابان ۲۴ متری رسالت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دبیرخانه جایزه کتاب سال ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی ilam.farhang.gov.ir  مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۰۸۴-۳۳۳۳۴۷۳۰ و ۳۳۳۳۸۵۱۰  تماس بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: