کد خبر: ۱۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۷ تير ۱۳۹۸
محسنی بندپی گفت: با تشکیل جلسات ماهیانه شورای مسکن باید تا پایان سال ۹۸ بتوان مسکن مهر را تحویل متقاضیان داده تا مشمول مرور زمان نشود.

به گزارش قلم، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه شورای مسکن با اشاره به لزوم تسریع در تحویل و بهبود وضعیت مسکن مهر اظهار داشت: پروژه مسکن مهر بسیار زمان‌بر شده است و کسانی که متقاضی این پروژه هستند، افراد کم بضاعت هستند که باید به سرعت شرایط را برای آن‌ها ارتقا بخشید.

وی بیان کرد: ماهیانه یک بار باید این جلسات برگزار شود و موضوعات را مورد بررسی قرار داد تا پایان سال ۹۸ بتوان مسکن مهر را تحویل متقاضیان داده تا مشمول مرور زمان نشود.

استاندار تهران ادامه داد: هر دستگاهی بنا به ماهیت ساختار تشکیلاتی برای اقدام و کار خاصی ساخته شده است، منتهی محدودیت‌های شهر‌های جدید باید توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان لحاظ شود تا وضعیت این پروژه بهتر شود.

محسنی بندپی همچنین در مورد مشکل ارزش افزوده گفت: در مورد اصلاح موضوع ارزش افزوده با معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس مجلس مکاتبه شده است چرا که شرایط در کشور ما متفاوت از سایر کشورهاست و به تولیدکنندگان و بخش صنعت فشار آورده می‌شود که این موضوع باید برطرف شود.

وی همچنین در مورد مشکل بیمه و امور مالیاتی مسکن مهر خاطرنشان کرد: باید وحدت رویه‌ای میان تأمین اجتماعی و امور مالیاتی شکل گیرد که در جلسه‌ای با حضور این دو دستگاه تصمیم‌گیری می‌شود تا بتوان به فصل مشترکی در این زمینه دست پیدا کنیم و شرایطی فراهم شود که این واحد‌های مسکونی زودتر به مردم تحویل داده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: